Set Penyusuan Jimat Shaklee

17:52


Set Penyusuan Jimat TERBAIK!!! untuk anda ;)

Selepas hanbis pantang, susu sy kurang. Apabila mengamalkan Set ni, awesome!!! Adam cepat kenyang,
susu pekat,
susu bertambah,
lambat perah masa kat opis sakit gila B...

jom pm sy/wassap/cll/sms 013-5131481

Set Penyusuan ni banyak. Kalau boleh orang bagi macam-macam vitamin, Set nya ada berbagai vitamin. Tapi, ada orang Tanya jugak, ada tak Set Bajet??? Eh mestilah ada. Tak kan kita nak paksa customer beli kalau dia x mampu kan. Sebolehnya biarlah dia mampu.

Tapi, untuk mereka yang berkemampuan dari segi kewangan, mesti nak lebih lagi kan... Nak melimpah-limpah susu dan terpancut-pancut. Walaupun harga mahal, hasilnya jugak berbaloi-baloi..

Set ni sangatlah sesuai kalau anda nak:

* Tambah susu badan
* Bertenaga sentiasa
* Tak nak cepat lapar
* Nak susu pekat sebab nak baby cepat kenyang
* Pakej **gebu dan menawan**

Jom tengok fungsi setiap supplement:

ESP

Berfungsi untuk me-topup protein dalam diet kita. Walaupun kita dah makan ayam, daging, sayur, ikan dan sebagainya, namun protein tersebut terurai apabila di masak.

Disebabkan ESP adalah protein ia bukan sahaja baik untuk memperbanyakkan susu tapi ESP juga boleh membantu mengekalkan tenaga, lambatkan rasa lapar dan mencantikkan kulit.

Paling best!!! ESP boleh menganjalkan miss 'B' kita.. ;)

ALFALFA

Berfungsi sebagai milkbooster.Alfalfa boleh membanyakkan lagi susu kita. Haii lepas ni...penuh la peti ais kita kan.. Selain itu Alfalfa juga membantu wanita dalam masalah keputihan disamping mengetatkan rahim.

Paling best boleh mengetatkan miss 'V' wow!!!


OSTEMATRIX

Fungsi khas ostematrix adalah sebagai kalsium. Kekurangan kalsium boleh memberi impak secara direct terhadap penghasilan susu. Ibu yang menyusu sekurang-kurangnya 1000mg kalsium setiap hari.

Kalau kita jenis malas or x suka minum susu, Ostemarix sangatlah terbaik. Tak payah susah-susah minum susu. Telan jer 4 biji. Settel problem!!!

Jom order Set Penyusuan Jimat ni dengan saya..

Mudah sahaja, 

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 1065866

FB: Haniza Hani

You Might Also Like

0 comments