Jom Daftar sekarang

02:17


Jadi Ahli dan pengedar Shaklee ni sangaaaatlah menyeronokkan... sampai saya rasa kadang-kadang eh ruginya aku x belajar BIO dulu hehehe...

Senang je nak jadi ahli. Dulu saya jadi ahli sebab nak buat makan jer. Eh jadi ahli sebab nak buat makan je pon dapat cash back tau. Tapi kena la beli sampai dapat 150 uv.

Saya selalu beli set menyusu. Lepas saya jatuh cinta dengan Shaklee saya pon decide nak jual pulak. hehe...

Bila saya dah rasa nak menjual saya dapat masuk ke:

* LADY BOS.
* CREAM OF CREAM
* SOLARIS PRO
* SAYA HEBAT & KUAT SEMANGAT

Dalam file group ni macam-macam ade... Semuanya pasal Shaklee. Semua di tunjukkan cara-cara nak menjual amalan rohani lah...macam-macam...

Untuk pengetahuan last saya buat solat tahajud dan dhuha masa skull dulu. Khilaf kan saya. Sejak join group-group ni saya banyak buat amal ibadat, Alhamdulillah...dulu x buat pon sebanyak ni.

Bila saya join group ni, saya di ajar oleh sifu saya Khadeeja Hasmad cara mempromosi... Saya lepas saya buat baru saya Tanya betol ke x.. kalau sifu cakap janganlah buat macam tu jadi saya akan stop. hehe...

 Dalam group wassap pun kami belajar selesaikan masalah. Saya yang baru ni kadang-kadang jawab kdang x... hehehe masih belajar.

Dulu masa saya mula-mula decide nak jual Shaklee ni, saya soal balik sifu saya, ada ke orang nak beli?? Sebab saya tengok ramai gila orang jual. Sifu cakap, 10 orang jual 10 juta orang pembeli. Allah dah tetapkan rezeki masing-masing.

Jadi atas nasihat sifu saya pon buat blog dan promo kat fb... xsusah mana pon...bila dah buat tawakal lah sambil sentiasa beribadat mintak pertunjuk dan mintak di murahkan rezeki...

Mudah kan bisnes Shaklee...

Rugi kalau duduk rumah jer x buat ape2, rugi kalau jadi suri rumah kalau x dapat bantu suami... rugi rugi rugi... bantu suami dapat pahala tau...

jom jadi ahli bawah saya...hubungi saya di

umiadamfaris@gmail.com
fb: Haniza Hani
sms/call/wassap 0135131481
ID: 1065866
jangan malu2 tau...

You Might Also Like

0 comments