Cara Mudah Jadi Ahli Shaklee

12:17


Ha...hari ni saya nak share lagi macam mana nak jadi ahli Shaklee... Mudahnye jadi ahli Shaklee sebab x payah fikir kita golongan apa... Muda ke tua ke, budak kolej or budak sekolah ke. Semuanya boleh join jadi ahli. Jadi ahli bukan sahaja untuk makan sendiri, untuk share dengan keluarga beli sama-sama pon boleh, kalau nak beli share dengan kawan-kawan pon boleh.

 
Belian boleh di buat secara online. Pendek kata petik jari jer. Setiap belian tu ada point-pointnye. Kalau cukup point sampai 150 UV dah boleh dapat cash back. Haaaa sape nak bagi??? Kalau point x cukup, ajaklah kawan-kawan or sedara mara beli sekali. Bilah dah cukup 150 UV kita akan dapat cash back semasa 14 hb bulan berikutnya.
 
Semuanya bergantung pada internet sebab online. Tapi kalau nak pergi beli dekat cawangan pon boleh.. Kalau di Selangor ni, kat Subang lah. Tapi rajin ke kita pergi ke sana sebab sesetengah kita ni kan bekerja dan aktiviti sendiri. Kalau online 3 or 4 pagi pon boleh order.
 
Ha..kalau hendak menjual, kita x payah ada modal. Sebab kita zero modal. Cuma semasa daftar sahaja kita bayar RM75 lepas tu dapatlah member kit sekotak besar. Hehehe..
Kita pon xpayah serabutkan rumah dengan stok, sebab kalau ada orang nak kita baru order, order tu terus di hantar ke rumah customer. Tapi mintak customer bank in duit dulu dan bagi detail, lepas tu barulah order tau. Lagi 1, Shaklee ni kalau postage nya hanya RM10 sahaja. Murah kan?? Belilah barang berapa banyak pon, postagenya cuma RM10 sahaja.
 
Macammana nak daftar???
 
Pilihlah SID terbaik anda, seperti saya. Kalau nak berdaftar di bawah saya boleh guna ID saya 1065866. Kalau nak daftar di HQ boleh guna ID sy, kalau nak daftar bawah saya secara online boleh bagi detail seperti Nama, alamat, no fon. dan IC
 
Selepas daftar anda boleh membeli bila-bila masa sahaja secara online.
 
Jom tengok macammana nak beli secara online...
 
 
1) Masukkan no ID kita.
 
Login ID adalah ID anda dan password adalah 6 nombor belakang IC anda. Password tu boleh tukar 1st time login.
 
 
2) Pilih tab shopping yang berada di atas.
 
3) Pilih "Agree" dan click submit
 
4) Isikan detail alamat nak poskan ke mana. Kalau nak pos ke mak kat kampong letaklah alamat mak ye.
 
5) Pilihlah nak beli product apa
 
Lepas pilih product anda akan di bawa ke pemilihan pembayaran. lepas tu selesai.
 
 
Mudahkan???
 
Jom jadi ahli Shaklee sekarang!
 
Hubungi saya untuk mendaftar ye..
 
Mudah sahaja, 
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 1065866

FB: Haniza Hani 
 
 

You Might Also Like

0 comments