Kawal Selera Makan bersama Cinch Shaklee

03:39



Sekarang ramai yang suka usaha untuk kuruskan badan atau nak maintain gitu. Tapi betul ke tak cara pengambilannya? Bukan apa, sekarang orang mudah sangat percaya kalau ikat perut ketat-ketat nanti berat pon kureng... Boleh ke macam tu?

Masalahnya boleh ke tahan lapar tanpa makan apa-apa? Kalau saya x boleh kalau tak de nasi sehari... Lapar tau kalau hanya minum. Huhu... nanti kot nak kurus dapat pulak penyakit lain iaitu Gastrik. Nak ke?

Ada kawan saya tahan lapar, x mo makan sebab diet punya pasal, penyudahnya masuk hospital sebab gastrik yang teruk. Saya tak faham sebab apa x nak makan. Sebenarnya perut kita ni perlu di isi, yang kita isi setiap hari tu lah yang akan keluar bila kita membuang nanti. Bila kita sekat perut yang perlu di isi tu, makanya terjadilah sembelit atau seangkatan dengannya.

Kawan saya yang kedua, bila ajak makan, cakap banyak kerja. Padahal, nak diet, konon x nak makan nasi. Lalu sekarang dah nak membuang pon susah. Sebab sembelit sokmo.

Sebenarnya, mudah sangat nak turunkan berat badan ni. Mudah gila-gila lah... Pastikan kita minum air yang banyak. Banyak mana??? Sebanyak lebih 3 liter. Kalau orang yang baru nak mula, janganlah paksa diri tu minum sebanyak tu, perlahan-lahan lah ye.

Tapi, supplement Shaklee ada jawapannya kalau nak turunkan berat badan dengan selamat dan terjamin.

Jawapannya Cinch Shakes Shaklee





Cinch Shake mempunyai tiga pilihan perasa kegemaran ramai iaitu coklat, vanilla dan caffe latte,  ia membantu membakar lemak, menjaga dan mengekalkan otot kita. Ia juga memberikan rasa kenyang yang lama. Anda boleh makan apa aje yang anda suka, tapi janganlah sampai 3 pinggan nasi dan seekor ayam.. hehe
Cinch Shake Mix - Diperkaya dengan 24gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut.

Ia sejenis makanan yang kaya dengan protien, dimana makanan yang sangat kaya dengan protien ini boleh menahan kelaparan dan ia boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.
Ia juga kaya dengan Leucine yang akan memelihara otot sewaktu proses pembakaran lemak.

Mengandungi indeks glisemik yang rendah, dan sangat sesuai untuk penghidap kencing manis, kerana ia mengekalkan tahap gula dalam darah dan mengekalkan tenaga.

Tinggi kandungan serat, memberikan 35% nilai harian kepada 21 vitamin dan mineral penting

24 gram protin setiap hidangan untuk membantu anda berasa puas dan kenyang.

Tiada perasa tiruan, warna atau pemanis.


Jangan melengah kalau nak loss inch dengan cepat. Cinch Shakes Shaklee boleh membantu anda.

Cara order mudah sahaja, hubungi saya;

Haniza
wassap/call/sms 0135131481/0179119260





You Might Also Like

0 comments