Tips Kuruskan Badan Dengan Cepat

10:02





Sebenarnya ramai orang tahu cara nak kuruskan badan dengan cepat adalah dengan bersenam. Tapi bagi mereka yang rasa malas hendak bersenam, bolehlah mencuba gaya kawan saya.

Beliau mengambil Alfalfa + ESP + Lecithin sahaja.

Jom saya kongsi cara nak ambil ketiga-tiga supplement ini.


Alfafa

Selepas makan pagi, tengah hari dan malam, ambil 3 biji dengan air suam 2 liter :) maksudnya dalam satu hari ambil 9 biji Alfalfa.


ESP

Ambil semasa pagi, sebelum makan pagi. Bolehlah mengambil ESP ini. Boleh di campurkan dengan oat. Boleh juga di campurkan dengan Meal Shakes ^__^ Sedappp
(Nanti saya share resepi paling sedap ni ^__^ )

Lecithin

Selepas makan pagi, tengah hari dan malam, ambil 3 biji dengan air suam 2 liter :) maksudnya dalam satu hari ambil 9 biji Lecithin.


Oh, kalau nak bersenam boleh. Cuba sit up ^__^

Saya masa anak dara dulu, anti betul perut buncit hahaha... tapi dulu belom kenal Shaklee. Sebab tu lambat penurunan berat badan saya hahaha

buat sit up tu bukannya terus buat 10 kali. Saya ye lah dah biasa. hehe

Buat mula-mula 5 kali. Hehe kalau masa buat tu tak boleh nak angkat badan, letaklah bantal kat belakang. Kalau ada suami mintak tolong suami tarik hehe...

Kalau nak mencuba 3 supplement di atas.

Hubungi saya:

Haniza
ID 1065866
0135131481

You Might Also Like

0 comments