Kids and Shaklee

13:35

Hari ini saya nak ceritakan mengenai kesihatan anak saya Adam. Adam sihat walafiat, syukur ya Allah.
 
Namun begitu, adakalanya dia juga di uji dengan batuk dan selsema. Baby kalau batuk dan selsema, mulalah mak-mak risau gaban. Termasuklah saya ni.
 
Pernah saya menangis lepas tengok Adam susah benor nak bernafas dan masa tidur asyik batuk batuk dan batuk.. dan keesokkannya suara dia akan serak.
 
Kesian...
 
Lepas bersama shaklee hampir 1 tahun, saya dah tahu supplement untuk anak kesayangan saya.
 
Di rumah wajib ada untuk dia, Vitamin C dan Meal Shakes.. Kalau tak de 2 produk ni, alahai susahnya hatiku.
 
Sekarang Adam batuk, yelah cuaca pu  tak menentu. Saya pun batuk. Mungkin berjangkit kot. Huhu..
 
Bulan ni promosi Meal Shakes.
 
2 Bulan promosi Meal Shakes tau. Bulan 9 dan 10 2014.
 
Woowww
 
Meal Shakes ni banyak kegunaannya untuk sembelit, naikkan selera makan, untuk instant breakfast, dan banyak lagi.
 
 
 
 
Hubungi saya:
 
Haniza
ID 1065866
0135131481
 

You Might Also Like

0 comments