Puasa Ganti Adalah Wajib

13:35

Siapa belum ganti puasa angkat kening -_^ hehe
 

Ohh semuanya dah ganti ek? Saya masa berpantang dalam bulan puasa, masak nak ganti sebulan ni.
 
Untuk pengetahuan semua, puasa yang di tinggal perlulah digantikan semula by hook or crook hehe.
 
Pengecualian akan di berikan kepada mereka yang uzur
 
Mesti risau ek susu merudum?
 
Jangan risau. Jom saya share tips nya:
 
1) Niat kena ada.
 
Lepas niat nak berpuasa, niatkan dalam hati. Ya Allah berilah aku kekuatan supaya susu aku banyak dan cukup untuk baby aku.
 
2) Minum air 3 liter semasa malamnya. Dan pastikan ianya mencukupi untuk tubuh badan kita
 
3) Semasa bersahur, ambillah Set Tenaga
- ESP
-PERFORMANCE DRINK
-MEALSHAKES
 
Semasa berbuka, banyakkan mengambil protein dan karbohidrat.
 
Ingat ye, enjoylah semasa makan. Dan enjoylah semasa berpuasa dan mengepam. Dan jangan sesekali risau susu tak cukup. You can do it!
 
 
Boleh hubungi saya jika nak mencuba set tenaga ^__*
 
 
Haniza
ID 1065866
0135131481

You Might Also Like

0 comments