Menu Susu Adam

15:57

Hehe macam lawak kan tajuknya?
 
Anak saya dia ada supplement yang tak boleh dia tingggal setiap hari. Dia mesti nak. Tapi dia tak panggil supplement. Sebab tak reti nak cakap.
 
Tapi dia panggil vitamin atau minnn nak minnn ^__^
 
Ada 2 vitamin kegemaran dia. Iaitu Meal Shakes dan dot dot dot hehehe... lagi 1 rahsia dulu boleh?
Tengok tak gambar tu?
 
Dulu saya risau betul sama ada apa yang Adam makan tu boleh masuk tak dalam perut dia, dia suka ke tak, atau saya risau sama ada boleh ke dia makan ni? Kalau dia makan ni esok esok dia nak makan lagi tak?
 
Itu dulu ^_^
 
Tapi sekarang....
 
Bukan tak risau, tapi saya dah boleh rasa lega sikit sebab saya ada pembantu Alhamdulillah. Meal Shakes lah pembantu saya.
 
Ohh nanti saya cerita lagi 1 vitamin kesukaan dia.
 
Hubungi saya
 
Haniza
ID 1065866
0135131481

You Might Also Like

0 comments