Mula-Mula Tak Bertenaga, Tapi Lepas Pekena, TERANGKAT!!!

15:09


Hehe...

Masa lepas bersalin, saya lemau. Tak macam lepas bersalin si Adam. Kuat dan bertenaga, tapi lepas bersalin si Ammar, saya lemau dan letih tahap gaban.

Tah macam mana, suami saya tertinggal pulak kesayangan saya, ESP dalam kereta. Masa tu kecewa. Nak di jadikan cerita, saya boleh discharge, dan baby kena duduk dalam wad dulu sebab demam dan nafasnya kuat sikit.

Terus rasa down, baby lak suka betul tidur. Asyik tidur jer tak nak langsung menyusu. Saya terpaksalah balik umah dan bagi bekal susu.

Balik rumah, tanpa Shaklee lagi time tu. Sebab saya dok melayan sakit lepas bersalin. Malam tu saya tak boleh tidur sebab sakit sangat perut dah macam nak bersalin, tak ingat mak cakap sakit apa tu.

Sampailah, mak saya tegur, kenapa tak makan Shaklee? Kan selalu makan. Ni dah bersalin tak makan pulak.

Barulah saya tersedar yang saya belum bershaklee ^_^

Terus saya mintak mak tolong buatkan

ESP + MEAL SHAKES + PERFORMANCE DRINKS

Lepas beberapa minit, barulah saya rasa lega. Barulah saya boleh duduk elok. Baru boleh bagi baby menyusu. Baru boleh sembang-sembang.

Moral of the story... Walaupun sakit, berpijaklah di bumi yang nyata. Jangan dok melayan sakit jer.




 
 
 
 
 
Khas buat ibu-ibu, kita sebenarnya tak tahu bagaimana kita lepas bersalin. Kuat atau tidaknya kita. Jadi cubalah ambil ini sebagai pembantu ibu-ibu.
 
 
Hubungi saya untuk order
 
Haniza
ID 1065866
0135131481

You Might Also Like

0 comments