Cara Banyakkan Susu Di Malam Hari

09:14

Salam

Sihat ibu-ibu semua?

Syukur Alhamdulillah kalau sihat semuanya. ^_^

Hari ini saya hendak berkongsi dengan ibu-ibu semua tentang bagaimana saya maintain susu saya pada waktu malam.

Semasa saya berpantang, di sebabkan saya mengambil supplement Shaklee sebagai vitamin semasa berpantang jadi, badan saya sentiasa segar bugar dan sihat, Alhamdulillah. Namun begitu, melahirkan seorang lagi anak lelaki menyebabkan saya perlukan tenaga yang lebih. Sebabnya Ammar ni sangat kerap menyusu. Sampai mak saya cakap, "amboiii nenen aje si adik ni ^_^"

Tapi walaupun anak asyik nak menyusu, kita mesti rasa bahagia sebab susu kita yang banyak dan sentiasa ada malahan siap boleh pam untuk stok. Berbanding dengan susu kurang opssss...

Masa berpantang, saya ambil Set Menyusu Shaklee ^_^


Sangat terbaik!!!
Dalam Set Menyusu ni, ada Vitamin C, Alfalfa, Zinc, Vitalea, Ostematrix dannnnn yang paling Awesome ialahhhh
ceng ceng ceng !!!!




Ni dia my luvly ^_^
ESP ni memang saya ambil dari mengandung lagi. Saya tetap ambil bila baby dah di lahirkan pun. Dulu saya tak berapa suka, sebab rasanya sangat soya hahaha tapi bila saya tahu dapat campur dengan macam-macam perasa minuman. Pe lagi??? Dari kurang suka terus jatuh cinta. Jatuh cinta sebab? Banyakkan susu dan pekatkan susu saya. Muka pun merah-merah je masa berpantang, tak macam orang berpantang.
Oh... nanti saya share stok susu yang saya ada sekarang ^_^
Nampak tak gambar atas tu? Ha promo back! jomlah kita sama-sama banyakkan susu kita. Kita pun sihat.
Harganya cuma RM910 sahaja ^_^
Boleh share beli dengan kawan-kawan. Eh nak beli sorang-sorang pon boleh...
Haniza

ID 1065866
wassap/sms/call 0135131481
SID TERBAIK ANDA

Takkan saya tak share cara banyakkan susu dengan anda, sebab anda kan beli dengan saya.

You Might Also Like

0 comments