Menu Sarapan Pagi

09:14


Sarapan pagi sangat penting untuk semua golongan. Kita perlulah sentiasa bertenaga sebab nanti kita nak buat lebih banyak kerja. Yelah cuba kalau tak makan masa pagi, maunye lemau pepagi.

Itulah tujuan kita supaya kita sentiasa kekal cergas.


 
 
Untuk kekalkan cergas, saya setiap hari saya akan ambil vitamin Shaklee sebagai makanan tambahan saya.
 
 
Inilah jadual makan saya sejak menjadi ibu menyusu penuh ni ^_^
 
 
530 pagi = ESP + SUSU + KURMA + OAT
 
 
7 pagi = Biskut + (OAT+MILO) + VITALEA + ALFALFA
 
 
 
Ha... inilah menu saya pagi-pagi. Saya tak boleh makan nasi pagi-pagi, jadi saya ambil biskut. Kalau saya ambil nasi pagi-pagi, lepas sejam saya lapar balik. Jap lagi lapar lagi ^_^ Imagine kalau saya makan nasi pastu makan lagi hahaha
 
 
Mesti GEMOOOKKKK 
 
 
 
Oh.. saya share dengan ibu-ibu semua ye resepi ESP hehe
 
 
 
 
Ibu-ibu kalau susu kurang bila pam, janganlah mengeluh. Tapi kena bersyukur selalu.
 
"Alhamdulillah... banyaknya susu aku.. "
 
 
Cakap macam tu ye ^__^
 
 
 
 
Haniza
 
ID 1065866
 
Wassap/call 0135131481

You Might Also Like

0 comments