Vitamin Untuk Lelaki

02:31




Ramai orang kata, Shaklee ni untuk Perempuan sahaja... Mana ada, padahal yang menjualnya kebanyakkan orang perempuan dan bukannya lelaki. Sebab tu golongan lelaki berfikiran begitu. 







Padahal supplement shaklee ni boleh di gunakan oleh semua golongan baik lelaki, perempuan, muda, tua, kecik dan besar ^_^

Jom sy perkenalkan Set Vitamin For Man


  • ZINC
  • VITAMIN E

ZINC






Pengambilan Zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan pengiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.

Zinc dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. 

Defisiensi yg serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten,perkembangan yang kecil,atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah,kemerosotan fungsi seksual, penuaan pramatang, dan gugur rambut.

Pendek kata, zinc amat diperlukan dari remaja sampailah ketua.


VITAMIN E






Kajian pada tahun 1924 mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

Vitamin E boleh meningkatkan kualiti air mani danmempunyai kesan bermanfaatdan perlindungan, terutamanya pada motilitas sperma.


Hubungi sy untuk order vitamin for him yang supprrdupper awesome ni..

iRHaniza
0135131481
umiadamfaris@gmail.com
fb: Haniza Hani


You Might Also Like

0 comments