Set Kesuburan Shaklee

14:59


Ramai yang dah buntu dan tercari-cari apa sebenarnya masalah yang di hadapi oleh diri bila dah 10 tahun kawin masih belum dapat zuriat yang comel-comel.

Tapi janganlah rasa sedih sangat, sebab masih banyak jalan penyelesaiannya untuk dapatkan zuriat ni. Shaklee ada cara tersendiri supaya impian untuk memiliki anak tercapai.

Set Kesuburan Shaklee boleh membantu kerana:

  1. Ia dapat membaiki kebolehan seksual lelaki dan nafsu lelaki
  2. Menyeimbangkan hormon wanita
  3. Meningkatkan jumlah sperma
  4. Memanjangkan hayat sperma bila di lepaskan
  5. Meningkatkan motiliti sperma dan menghalang sperma dari berkumpul
  6. Menambahkan hormon esrogen bagi si isteri dan testosterone bagi suami
  7. Beroleh kehebatan di atas katil dan lebih mesra.


Pakar dari Oncology Malaysia, Dr Hamid Arshat melalui akaun facebooknya:






Set Kesuburan Shaklee terdiri daripada:

  • Alfalfa
Sangat penting untuk wanita. Alfalfa bertindak sebagai kacip fatimah dan dapat merawat masalah wanita seperti keputihan, dan kegatalan.

  • Vitamin E
Untuk meningkatkan kualiti sperma, vitamin E sangatlah membantu. Ia akan menambahkan jumlah bilangan sperma. Selain itu, membantu si suami supaya lebih bertahan dan hangat di atas katil ^_^

  • GLA Complex
Penting buat isteri untuk menghasilkan cecair kesuburan. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari.

Berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan mengurangkan kesakitan ketika datang bulan. 

Boleh mengecutkan cyst jika ada.


  • Zinc Complex

Khas buat suami untuk meningkatkan lagi jumlah sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan kepada sperma. Bertindak merangsang pembentukan hormon testosterone dan menambah bilangan sperma.

-----


Sebenarnya banyak cara dan usaha untuk kita lakukan, tapi kita ni selalu give up dan putus asa. Bila dah sampai 10 tahun pun belum ada cahaya mata, tapi kita janganlah cepat sangat kecewa. 

Lagi satu, janganlah putus asa, Cuba sekali tak dapat, terus marah-marah sebab kita belum di sahkan hamil. Bukan senang tau, sebab bukannya magic. Kita baru setahun kawin tapi baru cuba 1 2 supplement, orang lain dah 10 tahun kawin, tapi tetap jugak berusaha makan supplement.

Tips:

  • Kira waktu subur kita.
  • minum air lebih 3 liter
  • berdoa dan bertawakallah kepada yang BERKUASA!
  • Teruskan makan supplement without skip.


Jom order dengan sy... anda akan dapat:

Ebook percuma ^_^

Haniza
umiadamfaris@gmail.com
wassap/sms 0135131481 / 0179119260
fb: Haniza Hani
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments