Hebatnya Ostematrix Yang Saya Makan Setiap Malam

10:40






Setiap malam saya mesti makan OSTEMATRIX. Bukan apa, Ostematrix ni bukan sekadar kalsium, ia ada magnesium dan vitamin D dan fosforus, Zinc, kuprum, manganes dan bron.

Nutrien-nutrien ni perlu di ambil bersama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan oleh sesetengah mineral.



Sebiji OSTEMATRIX = 1 GELAS SUSU = 80 BIJI BADAM

Manfaat OSTEMATRIX:


1) Menguatkan Tulang

  • Kalsium menghalang OSTEOPOROSIS, menguatkan kuku, kerangka, gigi dan sistem saraf.
  • Merawat tulang retak, osteomalacia, kuku rapuh, eczema, kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat
2) Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
  • Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis
3) Meringankan stress
  • Mengimbangi tekanan darah kita
  • memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, 
  • Menggalakkan tidur yang selesa
  • Membaiki jantung yang berdebar, gementar, mimpi buruk dan stress
  • Memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam
4) Memperbaiki masalah haid
  • Kajian menunjukkan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium secara serentak dapat meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil
5) Pengalkalian tubuh
  • Kalsium ialah mineral alkalin, dan ianya berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Ianya juga menghalang obesiti di waktu umur tua. Tambahan pula kalsium membantu sel menyerap nutrien dan merangsang detoksifikasi
6) Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik

7) Vitamin D
  • Mampu merawat penyakit rickets. 
  • Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodanal.

Selain Kalsium, terdapat jugak MAGNESIUM.
  • Ia adalah ion positif no 2 penting dalam tubuh kita.
  • Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan
  • Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata.
  • Memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus
  • Menghalang endapan kalsium
  • Melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hemedu
  • Juga penting untuk mereka yang ada masalah dengan fluktuasi glukos

Dan dalam OSTEMATRIX juga terdapat ZINC, BORON, MANGANES dan KUPRUM
  • Memelihara metabolisme kerangka dan pertumbuhan otot
  • Menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang artritis.

Macam mana kita nak pilih kalsium yang terbaik untuk tubuh kita?

  • Pilih produk yang bukan sekadar KALSIUM, ia mesti ada sekali VITAMIN D dan MAGNESIUM

Apa pilihan anda??

Pilihlah OSTEMATRIX sebagai pembantu menguatkan kalsium anda.


Tak rugi pilih OSTEMATRIX atau nama manjanya OSTE ni.

Mungkin semua orang masih belum tahu, saya ialah pencinta OSTEMATRIX. Bila dapat tahu OSTE promosi bulan ni, masa tidur pun mengigau.

Ya, bulan OGOS 2016 ni bulan shaklee promosi OSTEMATRIX.

Beli 6 dapat free sebotol.

Kalu beli 2 botol dapat diskaun 5%

kalau beli sebotol pulak, harganya RM61.00 

Rasa-rasa mana lagi berbaloi-baloi???


Saya tunjukkan testimoni dulu ye.







Selain testimoni di atas, saya juga boleh kongsikan testimoni saya sendiri. Jika anda masih ragu-ragu.. WA saya dulu, kemudian saya akan call anda untuk berkongsi kisah saya mengamalkan OSTEMATRIX ini.


Emm nak tunjuk jugak lah video orang kampung saya yang hamil 7 bulan, dapat panjat pulak Candi Borobudur.




Video yang ini, cik puan ni ambil OSTEMATRIX sebab senggugut. Jom tonton :-)





Yang ini video yang sangat-sangat sama dengan saya. Masalah sakit tulang.




Okay lah...

Cerita pasal kalsium sudah, tunjuk testimoni sudah dan tunjuk video pon sudah.. Sekarang keputusan untuk membeli ada di tangan anda



Saya sangat suka berkongsi cerita makan vitamin shaklee dengan sesiapa sahaja walaupun saya langsung tak kenal dan tak pernah jumpa orang tu. Kalau rasa masih ragu-ragu hubungi saya dan saya akan hubungi anda kembali.


Pengedar Shaklee Anda,
Haniza
0135131481
ID: 1065866

Semoga, perkongsian hari ini memberi manfaat kepada semua...


You Might Also Like

0 comments