Atasi Sembelit Dengan Ostematrix Shaklee

09:04


Ingat lagi ketika saya berpantang anak pertama. Saya takut nak membuang sampai kena sembelit. Takut jahitan saya tertetas. Maklumlah, tak berapa pandai sangat masa anak pertama. Memang mengerikan!



Bayangkan saya ambik masa yang lama semasa berada dalam tandas dan cara nak membuang sangat menggelikan.

Bersimpuh semasa nak membuang. Manalah saya pandai.

Makan ubat hospital? Saya tak ambik apa-apa ubat hospital semasa anak pertama sebab takut ada effect apa-apa kat anak saya. Sebab anak saya kan menyusu badan.

Alhamdulillah syukur, semasa berpantang anak pertama, saya beli siap-siap set berpantang shaklee. Anak kedua juga kena jahit. Tak ingat berapa jahitan. Tapi yang saya ingat, hari pertama saya dah membuang. Membuang dengan selamat tanpa risau jahitan tertetas.

Dalam Set Berpantang tu ada OSTEMATRIX, ZINK dan ALFALFA.

Tak risau sangat sembelit dah sebab OSTEMATRIX sangat-sangat membantu saya melembutkan najis , tak risau sangat pasal luka bersalin dan jahitan sebab ZINK COMPLEX menyembuhkan luka dan mencantumkan balik luka kita. Dah tak risau susah nak membuang sebab adanya ALFALFA semuanya lancar!

Bonus untuk ibu berpantang, OSTEMATRIX dan ALFALFA memang MILKBOOSTER. Membanyakkan susu badan! Jadi jangan risau bila susu tak keluar. Sebab bila makan keduanya susu memang banyak!


Bukan saya seorang sahaja mengalaminya sebab orang dalam video ni pun alami benda yang sama.




Siapa boleh ambil set sembelit?

- Set sembelit boleh di ambil oleh semua golongaan iaitu, lelaki, wanita, dan warga emas.


Hubungi saya untuk dapatkan Set Sembelit.



Pengedar Shaklee Anda,

Haniza,
0135131481



You Might Also Like

1 comments

  1. kalau sembelit agak menakutkan rasa tak buang najis mesti ajan rasa pening or tak sedap badankan huuu

    ReplyDelete