Resepi ESP Shaklee

14:37



Ha... dah lama saya nak kongsikan resepi Shaklee sy yang enak x terkata ni ^_^

Dulu, saya pun tak tahu boleh campur macam-macam ^O^ 

Sebab masa awal-awal dulu, saya hanya minum sebab nak menyusukan anak sy Adam. Bertujuan nak tambah susu dan nak pekatkan susu. Dulu jugak saya hanya campurkan dengan milo, horlick dan susu sahaja. 

Tapi sekarang... boleh campur dengan macam-macam buah. Yang antara buah-buahan yang saya selalu campur dalam ESP. Sedap. Kalau mak-mak nak campur dengan ais pun boleh... Sebab ESP ni xsemestinya minum dengan air suam. Air sejuk bedi pon boleh, atau bancuh dan letak dalam peti ais, x pon blend ngan ais.

Mudah kan???

Jom order ESP dengan say ^_^ 

ESP ni bukan untuk penyusuan sahaja tau... dan bukan for women only... TAPI!!! untuk semua golongan, muda, remaja, tua ^_^

Baik untuk:


  • ibu menyusu
  • untuk yang selalu lemau kat tempat kerja
  • untuk kecergasan yang berpanjangan
  • untuk sebarang penyakit
  • untuk kesihatan 
  • untuk kuruskan badan
  • untuk kurangkan kolestrol
dan banyaaaaaaakkkkk lagiiii








hubungi sy sekarang!!!


luvbf
iRHaniza
0135131481

You Might Also Like

0 comments