Kesan Jom Hebat Mega 2014

14:22


Bismillahhirrahmanirrahimmm......

Salam semuanya....

Hari ni saya nak share sikit pasal Kesan Jom Hebat Mega Semalam

Semalam xdapat nak update, yelah penat jugak pegi. Sampai rumah lambat, husband x jumpa jalan nak u turn pergi ke klang, dia terus masuk ke Bangsar hua3...

Semalam, ada 6 speaker. (Mak Bintang, Master Zainul, Apeh Dolah, Munzir, Master Lyna, Amin Idris)

Semangatnya saya dengan speaker Mak Bintang. Mak Bintang ni cikgu sekolah menengah. Dia cikgu yang banyak benor jawatan kat skulll...Dasatnya dengan asben keje malam, dia urus anak2 sorg. Heii mcmne dia ada semangat nak buat keje ni semua???
Lepas dengar dia punya talk, saya terpikir, macammana dia boleh bahagi masa dengan sek dan shaklee??? memang mantapla planning dia. Garang hehe

Master Zainul pulak lagi hebat, dia perkenalkan group baru yang mana dalam group tu memang hebat2 sistem dia. Lebih efisyen gitu. Di panggil iReach... ha..  korang hado???

Segmen kain pelekat di mc kan oleh En Fahmi. Segmen ini untuk semua asben yg x support bini buat shaklee... Lepas dengar talk semalam asben saya pun menyaport saya jugak. eh kak Lyna pon asben x support jugak kan..lepas dia tunjuk cek baru asben dia excited.

Speaker jemputan pulak en Amin. Sebenarnya sy baru tahu dia ni salah seorang penceramah hehe..sodehhhh...
Semangat sy berkobar2. Memang kalau sape2 pon akan rasa bersemangat dengar talk dia. sambil dengar sambil mengejar si Adam Danial yang melawat kawasan ke sana-sini. Huhu xdok diam. Nasib baik abi dia pon datang jugak. Jadi xdelah sy ni ke sana sini sorang2.

Kesan dari Jom Hebat Mega:

  1. Saya dah mula rasa nak membina kerjaya dengan Shaklee dan berazam nak jadi suppervisor bulan March ini jugak. Saya pasti boleh. Sebenarnya saya boleh buat yang lebih baik, tapi malanya sayaaaa
  2. Tips2 yang mereka bagi tu, saya catat dan sangat berguna untuk sy, selain untuk motivasi kepada saya supaya membuat semua tugas dengan lebih kuat!!!!
  3. Saya nak buktikan kat abg sy yang adik dia ni boleh lakukan yang terbaik dan lebih bagus dari mereka.
  4. Saya nak berhenti keje lepas sy stabil. Dan saya akan calooo dari company ni dengan bangganya
  5. Saya nak jadi suri rumah sepenuh masa dan jaga anak-anak saya
  6. Saya nak beli kereta dan rumah untuk sy.
  7. Saya nak beli motor besar kat saya
  8. Impian saya lagi dasat saya nak bawak mak dan suami ke umrah
  9. saya nak beli motor baru kat mak saya!!!

Berkesan jugak Jom Hebat ni dekat saya...

Kalau u ollss nak join Jom Hebat Mega ni, boleh boleh....
Jom daftar jadi ahli Shaklee ngan saya....

Kalau rasa dah berkobar2 nak  daftar terus lah hubungi saya:

iRHaniza
email: umiadamfaris@gmail.com
wassap/call/sms 0135131481 0179119260
ID: 1065866








You Might Also Like

0 comments