Ejen Terhebat Shaklee Sijangkang Batu 8

02:57



Salam semua...

Sy Haniza selamat berkenalan ^_^






Sy berasal dari Gerik Perak. Namun begitu, sy sekarang tinggal di Sijangkang Batu 8. Sijangkang ni kampung yang sangat harmoni. Suasana kampungnya sangat mendamaikan.

Sy bekerja di Westport Klang sebagai seorang Executive. Namun begitu, sy jugak bekerja sebagai ejen Shaklee... Sudah lebih 3 bulan. 

Pada mulanya sy hanya membeli untuk kegunaan sendiri iaitu untuk menambahkan susu badan, namun di sebabkan seronok sangat menggunakannya, sy terus mendaftar ahli. Disebabkan terlalu teruja dengan keberkesanannya, sy terus mengambil keputusan untuk menjualnya. 

Sy menjualnya pada semua golongan. Tiada had umur. Sy menjual kerana sangat suka dengan Shaklee dan ingin berkongsi pelbagai tips supaya orang yang membeli dengan sy juga sukakan shaklee dan berkesan dengan pengambilannya.

Sy tiada kedai. Sy hanya menjualnya melalui online. Namun begitu, boleh menghubungi sy sekiranya anda juga tinggal di Sijangkang kerana sy boleh COD supplement yang di perlukan.

COD secara percuma adalah di kawasan Sijangkang sahaja, Sekiranya jauh beribu batu, COD charges adalah berharga RM 10. Ini sebagai duit minyak sy menghantar kepada anda.


Anda bolehlah menghubungi sy:

luvbf
iRHaniza
0135131481
umiadamfaris@gmail.com

You Might Also Like

0 comments