Apa Itu ESP?

03:43


ENERGIZING SOY PROTEIN adalah satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat di hasilkan  oleh tubuh manusia. Ia turut di perkaya dengan 5 sumber vitamin dan 5 sumber mineral. 

Sangat sesuai untuk semua peringkat umur sama ada tua atau muda. Manakala kandungan indeks Glisemik yang rendah iaitu 39, menjadikan ia  sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.

Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak,tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah di serap oleh tubuh manusia. 

Manfaat Utama:

  • Awet Muda:


Asid Amino penting untuk membina otot, kuku rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

  • Baik untuk Hormon
Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

  • Baik untuk Prostat
Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia jugak sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, monopaus dan pembesaran prostat.

  • Kulit remaja
Merangsang pembentukan sela kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

  • Pembekal tenaga
Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.

  • Membaiki Pigmentasi
Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

  • Membaiki Memori
Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan


Kepentingan Protein

  • Bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta kompenan utama kepada hormon manusia.
  • Merangsang fungsi psikologi, maka setiap organ memerlukan protein.
  • Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.
Apa Itu Asid Amino??

Protein terdiri lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut kepada keperluan protein dan enzim yang di perlukan oleh tubuh manusia.


Oh ya, bulan ni ESP ada menawarkan promosi yang sangat hebat.

Photo: jom jadi ahli secara percuma dengan saya ;)

dengan syarat anda beli 6 ESP ;)
anda dpt,

*free 1 can
*free keahlian
*free ebook 

banyak ek 6 can? kalau banyak ajaklah adik beradik borong sama...bg hadiah kat mak ke?suami ke?isteri ke?

kalau dah confirm rs nak beli pm sy laju2...

sms/call/wassap 0135131481



ESP ni harganya sangat murah berbanding dengan harga kesihatan badan kita.

Harganya 1 tin cuma RM150.. Kalau anda beli 6 tin dengan saya:

Anda akan mendapat

  • Percuma 1 Tin
  • Percuma keahlian
  • Dapat cash back RM26++
  • Dapat ebook percuma dari saya

Saya takkan offer pada mereka yang tidak memerlukan ESP. di sebabkan ESP ni sangatlah bagus sebab tu saya offer ESP ni. ESP ni sangat bagus untuk semua golongan.

Kalau nak order, laju2 hubungi saya ye...

Haniza
wassap/call/sms 0135131481 / 0179119260
umiadamfaris@gmail.com



You Might Also Like

0 comments