Vitamin Pertama Kegemaran Saya

20:53




Vitamin pertama kegemaran saya ialah ESP Shaklee.

Ambil esp sebab saya penat sangat menyusu Adam. Sebab Adam suka berjaga malam. Saya terpaksa mc sebab tak cukup tidur.

Dan kadang-kadang bergilir dengan asben sebab Adam suka ajak main malam-malam.

Dan saya jugak buat stok susu, stok untuk Adam cukup-cukup jer. Malam kena bangun buat power pumping lagi.

Penat sangat!

Akhirnya saya temui 1 blog citer pasal ESP. Mula minum tak sedap. Sebab orang yang jual tu, tak ajar betul-betul cara minum.

Google jela..

Ohh rupanya boleh mix dengan macam-macam.

Sedap!

Selepas saya minum:

♡ susu meriah. Banyak dari biasa. Dari drop ke 2 oz setiap kali pam, naik 4 oz tiap kali pam. Baru sekali minum dah berhasil.
♡ memberi tenaga. Kat opis dah tak macam zombi buat keje, kalau tak staf saya asyik tanya. Kenapa? Anak tak tido lagi ka?? Haha
♡ kulit glowing. Kalau tak kusam. Uwaaa...
♡kulit baby pon gebuss...
♡ Adam tido lama jugak. Sebab dia kenyang lama. Jadi saya tak de lah kena berjaga malam.
♡susu lebih pekat dari biasa. Kalau tak susu jadi cair. Huhu



Tapi, semua yang kat atas tu saya dapat selepas:

♡ minum air lebih 3 liter
♡ pam setiap 2 jam
♡ sentiasa amalkan supply vs demand. Yang ni kena jaga. Kalau makan supplement harga 1 juta pon, kalau tak jaga formula ni. No point.


Mudah kan??


Kalau korang macam saya dan nak dapat macam saya.

Hubungi saya segera:

Haniza
ID: 1065866
0135131481
UMIADAMFARIS@GMAIL.COM
FB/IG: HANIZA HANI

You Might Also Like

0 comments