Turunkan Berat Badan Sepantas 7 hari

21:40



Assalamualaikum...

Hari ini saya nak ceritakan perubahan yang berlaku pada diri saya setelah saya detoks dengan shaklee.

Ada jer produk lain yang boleh detoks kat pasaran ni, tapi bagi saya untuk kekal sihat seumur hidup, sudah tentulah saya memilih untuk detoks bersama shaklee.




Gambar tu, gambar saya. Saya mulanya buat detoks parasit bersama group detoks Ebby. 

Mula-mula saya cakap, ah malaslah nak turunkan berat badan. yelah sebab saya menyusu badan sepenuhnya, jadi saya cepat lapar. Rasa nak makan jer lepas menyusu pun. 

Dan bila saya ambik set kurus pun belum kurus-kurus. Sampai abang-abang saya sokmo perli.

Kami ada group tau. Group yang membimbing untuk detoks ni. Dan mula-mula saya join, saya tertarik dengan detoks parasit. Sampai, suami saya pun join sama. Suami saya tak berisi, dia kurus jer.

Bila saya dah beli vitamin sekian-sekian mestilah saya nak resultnya gempak kan. Kenalah buat betul betul betul sebab harga vitamin pun boleh tahan. Yelah orang yang tak kerja macam saya ni mestilah rasa vitamin tu mahal.

Jadi saya ikutlah cikgu Ebby sarankan.

Jadi kat atas tu lah hasilnya.

Kena kental. kena ada sifat nak cuba dan nak berusaha. Baru jadi. Dan yang paling penting kena sabar hadapi healing crisis.


Okay sudah dulu ye.


Wassap saya untuk DETOKS BERSAMA SHAKLEE.

HANIZA
H/P: 0135131481
ID: 1065866
EMAIL: UMIADAMFARIS@GMAIL.COM
FB/IG: HANIZA HANI

You Might Also Like

0 comments