Vitamin Kegemaran Anak Saya

09:47

Vitamin kegemaran anak saya mestilah vitamin c chewable dan omega guard.

Vita c chew tu isap jer, rasa masam-masam gitu. Anak saya kalau bagi sebiji jap lagi mesti nak lagi.

Omega pulak dorang kunyah-kunyah jer. Sedap kalau kunyah. Rasa ikan :-p hehe..

Tu sebabnya anak saya sentiasa kekal aktif dan sentiasa sihat. Aktif sampai umi ngan abi dia letih melayan. Tak duduk diam.

Seawal 2 tahun, Adam dah pandai baca Alif ba ta dan ingat no 1 hingga 10. Ammar pun sama...

Alhamdulillah... mereka sihat seiring dengan umi dan abi mereka. Kami sekeluarga memilih shaklee sebagai vitamin kami sekeluarga.

Untuk anak-anak kami, vitaminnya ialah:

♡Omega Guard
♡Vitamin C Chewable

Harga untuk set anak-anak ni, RM184.10

Murahkan?

Bukan anak-anak jer boleh makan, umi dan abi pun makan jugak. Ohh omega guard tu buatkan air susu saya jadi pekat ♡♡♡♡

Hubungi saya untuk dapatkan vitamin untuk anak-anak kita ♡♡♡

Haniza
0135131481
ID: 1065866
umiadamfaris@gmail.com
FB/IG: Haniza Hani

You Might Also Like

0 comments