Cacing Terpaksa Keluar Sebab Menggelupur Dalam Badan

10:03


Saya suka detox parasit.
Rupanya bila detox ni satu badan rasa bertenaga.

Bezanya detox parasit dengan detox yang lain, detox parasit di buat ketika full moon di mana time cacing tengah nak bertelur dan menetas.

Sebelum dorang bertelur dan menetas kita siap sedia ada perisai.

Detox parasit ni boleh di ambil full set detox selama 14 hari atau soft detox selama 5 hari jer..

Saya buat 5 hari sahaja. Satu keluarga kami detox selama 5 hari waktu bulan penuh.

Saya, suami dan anak-anak.

Alhamdulillah... kami sihat dan yang paling penting:

♡ 
*tak craving gula. Kalau tak dulu mesti kena letak gula dalam masakkan. Konon nak bagi balance rasa. Air manis pon tak ada haha

♡*membuang lawas..

*♡suami sembuh alahan pagi-pagi. Kalau tak asyik bersin sahaja. Dan tisu adalah bff asben. Sekarang, dah tak bersin lagi

*♡badan saya mengecut! Jadi kecikk.. kawan saya cakap beza sangat badan bulan 2 dengan badan bulan 4 ♡♡

*♡Gatal-gatal kat badan saya hilang. Dan sembuh!

Set detox ni ada macam-macam. Dan detox dekat pasaran pun ada macam-macam. Korang kena buat pilihan yang betul. Tapi janganlah tanya saya produk yang saya tak tahu.

Ni kelebihan detox dengan Shaklee



Ni saya yang kecut lepas detox. Haha



Ni testimonial lagi..

Saya pilih shaklee untuk kesihatan dan detox kami sekeluarga. Kalau nak order set ni, cepat-cepat hubungi saya 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Haniza
0135131481
ID: 1065866
umiadamfaris@gmail.com
FB/IG: Haniza Hani

You Might Also Like

0 comments