Makanan Yang Membantu Memeriahkan Susu Ibu

15:39

Masa menyusu, saya suka dan lebih suka search makanan yang banyakkan air susu saya. Satu keluarga saya makan benda yang sama.

Makanan yang membantu memeriahkan susu ibu ialah:

1) Kurma

Setiap minggu kena beli, beli dekat pasar. Murah jer sebungkus RM10.00

Suka sangat  buat jus kurma. Kekadang kurma campur susu. Blend semuanya.

2) Barli

Barli rebus. Buat minum jer.. tapi selalu barli habis dulu baru air haha. Kekadang buat bubur. Sedapp...

3) Halba

Semua makanan yang saya masak saya letak halba.
Kalau rajin, saya letak lam air panas macam tu dan rendam halba tu. Pastu bila dah suam minum airnya.

4) Sayur sawi

Sayur sawi peberet saya lah masa tu. Asben pon makan. Padahal dia tak suka sawi ni. Sebab dia cakap sawi pahit. Memang pun kan. Buay sup sawi jer. Makan ngan nasi atau makan panas-panas sup tu.

5) Saya ambik makanan tambahan.

Saya ambik makanan tambahan untuk topup nutrisi dalam badan yang kurang. Makanan bila kita masakkan, nutrisi nya kurang. Jadi supplement yang saya ambik membantu saya.

Saya memilih Shaklee sebagai makanan tambahan kami. Saya beli sendiri Set Menyusu Shaklee.

Antara yang ada dalam Set Menyusu Shaklee ialah:

☆ ESP Shaklee - memekatkan air susu dan memberi tenaga, dan banyakkan air susu
☆ Alfalfa Shaklee - membanyakkan air susu, memberi tenaga dan merapatkan miss v
☆ Vitalea Shaklee - memberi tenaga. Ia adalah multivitamin terbaik yang pernah saya jumpa.
☆ B Complex Shaklee - Merangsang hormon gembira. Disamping boleh mengelakkan stress.
☆Ostemarix Shaklee - Kalsium shaklee. Susu semulajadi. Menghilangkan lenguh-lenguh badan, dan mengelakkan sembelit
☆ Vitamin C Shaklee - Mencantikkan kulit, makanan tambahan untuk meningkatkan imun badan. Juga melancarkan pengaliran air susu.

Semuanya ada fungsinya tersendiri.

Anda boleh dapatkan kesemua vitamin itu dengan saya. hubungi saya segera ya.

Haniza
0135131481
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments