Tulang Kita Perlukan Kalsium Sebab Nak Pakai Lama

09:34

Salam...

Setiap malam saya makan Ostematrix. Saya makan sebab saya ada masalah dekat belakang saya.

Sakit belakang.

Pernah masa kerja dekat syarikat E dan syarikat T saya langsung tak boleh gerak dan berjalan.

Kalau dapat berjalan dari ruang tamu ke dapur pun saya rasa lega sangat.

Solat pun terpaksa duduk. Tu pun tak boleh laju sangat. Dan ada satu ketika terpaksa solat sambil tido dan mak yang tolong saya cedokkan air sembahyang.

Mandi pun mak yang mandi kan. Jalan bongkok-bongkok pergi ke bilik air.

Solat atas katil sambil baring...

Saya terpaksa ke klinik untuk cucuk kat ubat tahan sakit. Dan ambik mc lagi.

Tu masa saya zaman bujang. Mengerikan bila ingat balik.

Bila dah ada anak 2, jadi balik sakit yang sama.

Masa saya bangun nak jumpa bos, tetiba pinggang saya sakit. Sangat-sangat sakit! Sakit sampai ke punggung dan betis.

Kena jalan pelan-pelan dan keesokkannya saya tak datang kerja sebab sakit sangat.

Ke klinik Sijangkang untuk ambik mc, dorang cucuk masuk ubat tahan sakit. Dan dapat mc ♡

Sample air kencing pun dorang ambik. Saya sampai rasa nak menanggis sebab kena tadah air kencing tu. Saya tak rasa sebab urine tapi saya bagi je.

Bila kena cucuk tadi, okay sikit. Tapi menjenggah ke petang sakit balik. Sakit yang tersangat-sangat.

Makan ubat. Baik... pastu sakit balik. Makan, baik dan sakit balik.

Dengan kena menyusu lagi. Makan pun asben beli kat luar! Memang rasa useless masa tu.

Mana shaklee saya?

Dah habis! Sebab saya terlampau sibuk dekat office dan rumah, baru saya perasan yang semua vitamin saya dah habis!!!

Order... dan sampai terus makan!!

Makan supplement, tak mungkin terus baik! Ambik masa. Yang sakit akan jadi lebih sakit. Sebab healing crisis.

Terpaksa ambik dos tinggi dan air masak minum lebih. Sebab bila minum air banyak penyerapan tu lebih cepat. Jadi tak berada dalam perut lama.

Lagi pun supplement bukan macam ubat yang boleh ketagihan.

Lama jugak saya nak sembuh sepenuhnya. Dalam 2 minggu. Yelah, sakit nak datang berdesup cepat, nak pergi pelan-pelan jer.

Sekarang... saya dah boleh aktif macam biasa. Dah boleh berlari, menari, solat pun berdiri dan boleh dukung anak 2 orang sekali gus.

Sembuh sepenuhnya tanpa bantuan ubat lagi.

Apa produk shaklee yang boleh di ambik jika ada sakit begini???

♡Ostematrix
♡ Collagen Powder Shaklee

Harga untuk set ini ialah RM369.60

Murah kan? Sebab kesihatan saya lebih mahal dari harga set tu.

Kalau kawan-kawan ada sakit belakang macam saya, cepat-cepat hubungi saya ya.

Haniza
0135131481
ID: 1065866
umiadamfaris@gmail.com
FB/IG: Haniza Hani

You Might Also Like

0 comments