Pengganti Kopi, Hilang Lemau Pagi-pagi

14:28

Salam..

Pagi tadi saya rasa lemau sangat, sebabnya saya tidur lambat semalam. Lambat sebab melayan kerenah anak saya yang comel-comel tu.

Hari ni saya kena siapkan 10 entry dalam blog saya. Tapi saya penat sangat dan mengantuk.

Tetiba teringat cinch tea shaklee yang saya dapat dari seorang master masa kelas hari tu. Owhh wanginya bau tea tu.

Bukan sahaja wangi, bila letak je dalam air.. larut terus dan tak yah kacau pon hehe..

Terus jela minum. Dan dah memang tabiat saya, kalau makan vitamin or ape-ape saya akan terus minum 500ml air.

Dan dari pagi tadi pukul 8pagi sampai sekarang pukul 2 .30 petang:
☆badan masih cergas
☆tak  mengantuk
☆bertenaga

Rasa best gila sebab pestime minum pun dah dapat effect macam ni. Memang wow la kan.

Jadi start hari ni saya decide nak minum cinch tea jer hehe...

Cinch tea ni bagus untuk:

■ nak bertenaga, sebab lemau sangat dekat kelas dan di pejabat
■ untuk mereka yang nak bawak kereta atau lori malam-malam
■ untuk mereka yang nak sentasa cergas
■ student  yang nak stay back malam-malam
■ pengganti kopi

Hubungi saya kalau andan nak sentiasa cergas dan bertenaga setiap hari!

Haniza
013-5131-481
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments