Vitamin Untuk Kulit Cantik Yang Berkesan Dan Selamat

20:31


Assalamualaikum...


Dulu masa zaman bujang, tak ada pulak rasa nak pakai produk apa-apa. Saya main hentam sahaja pakai kat muka termasuklah pakai bedak baby hehe..


Pernah jugak lah saya buat masker sendiri guna puteh telur dan tepung hehe... Tapi lepas pakai masker menyesal sebab muka gatal-gatal. Ntah lah saya tak pandai buat kot haha...

Tapi.....


Sejak saya lepas berpantang, saya mula kenal produk shaklee dan kenal produk yang sangat sesuai dengan kulit saya!


Rupanya, produk shaklee ni sangat-sangat sesuai untuk semua jenis kulit dan sangat sesuai untuk sesiapa sahaja termasuklah saya.

Walaupun saya tak ada lah masalah kulit, tapi.... saya nak lah jugak kekalkan kecantikkan dan kemulusan kulit saya. gitu ehee


Vitamin untuk mencantikkan kulit 

Bercerita pasal vitamin untuk mencantikkan kulit ni, saya sangat-sangat mencadangkan anda ambil produk ini.



Vivix Shaklee


Kita semua tahu yang vivix adalah produk yang di hasilkan khas untuk anti-penuaan. Fuhh anti penuaan ni bukannya kita tak tua sampai ke tua. Tapi... badan kita jadi fix macam orang muda. Sihat tubuh badan, kulit anjal dan kesihatan kita pon kekal sihat.
















Untuk dapatkan Vivix Shaklee,

Hubungi saya

Haniza
0135131481

You Might Also Like

0 comments