Tips Hilangkan Migrain Dengan Cepat

10:29

Assalamualaikum...


Saya nak kongsi cerita Puan Ayu yang mempunyai penyakit sinus, migrain dan gastrik.









Assalamualaikum W.B.T.. Saya Ayu Adyani Ab Rahman, berumur 33 tahun dan berasal dari Kota Bharu. Saya berkerja sebagai guru dan memiliki 3 orang anak. Saya ingin berkongsi pengalaman saya mengidap penyakit sinus, migrain dan gastrik di tahap kritikal.
.

Antara simptom yang saya hadapi ialah bersin yang berpanjangan, bengkak muka dan migrain yang teruk sehingga muntah-muntah. Saya juga kerap mengambil cuti sakit akibat daripada penyakit-penyakit ini. Saya telah mengidap penyakit ini sejak dari bangku sekolah lagi.
.

Untuk mengatasi masalah ini, saya kerap kali berjumpa dengan doktor, mengambil pain killer, PCM dan yang sewaktu dengannya. Saya juga pernah berjumpa dengan pakar neuro akibat masalah migrain yang teruk. Doktor memberi saya ubat-ubatan, pain killer dan ubat sinus pula perlu kerap diambil ketika sinus menyerang.
.

Saya mula mengenali Shaklee selepas kelahiran anak ketiga ketika hadir ke sebuah kelas nutrisi anjuran Shaklee. Pakar nutrisi dalam kelas telah menjelaskan serba sedikit tentang kepentingan mengambil supplemen tambahan Shaklee. Pulang dari kelas nutrisi, saya mula membuat kajian tentang Vivix, polifenol, resveratrol dan juga antioxidant.
.

Saya mula mengamalkan Vivix sejak kelas nutrisi tersebut dan mengambil sekurang-kurangnya 2 sudu sehari dan kadang-kadang lebih kerana rasanya yang enak. Antara produk Shaklee yang turut saya ambil ialah ESP, Vitalea, Garlic Complex, B-Complex, Omega Guard, Vita-C, Alfalfa, Ostematrix, Lecithin, Herblax, GLA Complex dan juga Vita-E.
.

Di awal pengambilan supplemen-supplemen ini, saya mengalami ‘healing crysis’ yang agak teruk seperti muka menjadi sembap, pening dan demam yang teruk selama seminggu. Setelah beberapa minggu, saya mula perasan jerawat batu mulai kecut, muka semakin OK, parut-parut semakin pudar dan tidak lagi didatangi selsema.
.

Kini setelah 2 tahun, Alhamdulillah saya tidak lagi didatangi sinus dan tiada lagi rekod MC akibat sinus. Migrain dan gastrik saya juga semakin berkurang dan bebas daripada pain killer dan PCM. Yeayy!! Dah dua tahun tak sentuh PCM. Saya masih lagi konsisten mengamalkan supplemen-supplemen ini dan sudah tidak terkira berapa bilangan Vivix yang telah saya ambil.
.

Pesanan saya kepada anda ialah jaga kesihatan sebaik mungkin dan berikhtiarlah dengan cara yang paling selamat. Amalkan makan supplemen sebelum datang penyakit yang tidak diundang. Saya sangat berpuas hati dan berazam untuk membantu mereka yang ada masalah sama dengan saya untuk mencuba ikhtiar dengan Vivix dan supplemen lain juga. Kesihatan adalah nikmat yang perlu disyukuri dan dijaga! Bila sihat apa yang kita lakukan akan menjadi lebih bererti dan cemerlang!
.

Terima kasih Allah kerana telah menemukan saya dengan produk hebat ini. TQ juga kepada pakar nutrisi yang memberi penerangan dan terima kasih juga kepada encik suami yang banyak memberi sokongan. Terima kasih buat ahli keluarga lain dan kawan-kawan. Lurve uollss..

.


Untuk dapatkan Set Migrain Shaklee hubungi saya.


Haniza
0135131481

You Might Also Like

0 comments