Bisnes Online Untuk Suri Rumah

04:39

Assalamualaikum...
.
nama saya haniza. saya salah seorang pengedar Shaklee yang sangat aktif.
.
saya ingin berkongsikan cara nak dapatkan pendapatan lebih dengan cara online.
.
yup..online..
.
.
pernah tak terfikir nak cuba? dulu saya langsung malas cuba. tapi sekarang bila income setiap bulan bertambah. actually kami panggil bonus. kalau kerja kat opis dapat bonus every year tapi sekali je kan. atau pun 2 Kali setahun.
.
.
.
tapi..
.
dengan Shaklee anda boleh dapat bonus setiap bulan. alah...bonus rm50.00 pon sapa nak bagi?
.
memula dulu saya cuma dapat bonus rm30.00 je tau! mula nya saya fikir. heleh..sikit nya!
.
.
bila saya usaha sikit lagi saya dapat jana 3 angka...best kan?
.
.
saya buat online je tau.
.
dengan blog, fb dan instagram.
.
.
.
macam mana saya start?
.
.
saya bermula dengan saya berkongsi cerita dengan kawan-kawan saya. cerita keberkesanan produk Shaklee.
.
.
Kawan rasa dan dia pon kagum!.
.
.
kongsi juga cerita di blog, instagram dan Di Facebook.
.
setiap hari bercerita tentang Shaklee.
.
.
saya amalkan formula 3S!
.
sharing
servicing
sponsoring.
.
ohh memang seronok!.
.
.
seronok dapat bonus!
.
seronok dapat tolong orang!
.
seronok dapat spend masa dengan family.
.
seronok Jugak sebab berada dalam group Shaklee yang sangat kuat dan kukuh.
.
Alhamdulillah...semua nya dengan izin Dari Allah... :*
.
.
.
rasa nak join? balas pm saya atau terus Wassap je saya 0135131481
.
#pengedarshakleemalaysia

You Might Also Like

0 comments