Ibu Ini Tidak Sangka Bila Menyusu Anak, Berat Badan Turun Sehingga Dapat Berat Badan Ideal

13:29

Assalamualaikum...


Kali ini saya nak berkongsi kisah sahabat Shaklee saya yang dapat menyusukan anaknya sehingga 2 tahun dan dalam masa yang sama dapat berat badan ideal nya.







ikuti kisah beliau...


" Assalamualaikum...

Permulaan perkenalan saya dengan shaklee bermula dengan set menyusu bajet iaitu ESP dan Alfalfa... Saya mula ambil sejak anak berumur 6 bulan...Iaitu Januari 2014...


Mula2 memang join juga untuk bisnes tapi tak berapa aktif sangat sekadar rajin2 buat malas2 tinggal...
Begitu juga dengan pengambilan vitamin-vitamin shaklee. Saya tak konsisten makan.


Sampailah satu ketika saya konsisten makan set menyusu ni saya dapat rasa sendiri usu cepat penuh dan banyak kali alami bengkak susu...Akhir tahun 2014 nih dalam bulan disember tu saya nekad konsisten makan ESP Alfalfa, Lecithin, Ostematrix dan juga Bcomplexs sebab nak atasi masalah bengkak susu saya...


Alhamdulillah sejak konsisten makan set menyusu ni memang rezeki anak saya melimpah2...
Bila start susu membengkak saya kosisten ambil Lecithin Ostematrix dengan Bcomplexc nih...
Dan saya tak sangka bila start saya konsisten dan tambah dengan vitamin2 lain yg saya ambil juga saya dapat semula berat saya sebelum saya mengandung dulu dan saya dapat rasakan badan saya lebih bertenaga dan kesan kepada anak saya juga kulit yang mulus dan cepat kenyang.



Dan Alhamdulillah bila saya dapat rasakan shaklee effect yang saya alami tu saya semakin excited nak berkongsi dengan ramai orang dengan setulus hati saya betapa bagus dan berkesannya vitamin shaklee nih sampailah keluarga saya juga turut mengamalkan vitamin shaklee ini dan buatkan saya teruja mencuba semua vitamin shaklee.


Yang paling saya suka bekas jahitan kesan bersalin ceaserian tiada lagi dan rasa sakit nyilu pada bahagian operate bersalin tu tiada lagi sejak saya konsisten dengan tambahan vitamin c...

Alhamdulillah kini anak saya, Adam khalish dah masuk 2 tahun 5 bulan dan masih menyusu sepenuhnya dan juga mengambil makanan pelengkap yang lain termasuk vitamin shaklee kanak-kanak.


Berat sebelum saya tu ketika anak saya berusia 10 bulan dan berat sekarang masih maintain...
Dari hanya set menyusu bajet saya kini ambil set menyusu lengkap shaklee.
Dan saya sanga-sangat berpuas hati.



Dari hanya nak ambil set menyusu tak sangka saya dapat semula berat asal saya sebelum hamol tanpa perlu berdiet ikat perut..

Siapa kata ibu menyusu tak boleh tampil kurus bergaya kan....

Saya dah buktikan berat saya maintain dengan Shaklee...


Alhamdulillah...





Set Menyusu Premium




Lecithin Shaklee






Hubungi saya untuk dapatkan set menyusu shaklee


HANIZA
0135131481
ID: 1065866



You Might Also Like

0 comments