Daftar Ahli Shaklee 2017 Secara Percuma

03:43

Assalamualaikum...

Ha..dah daftar ahli Shaklee ke belum? Kalau belum anda boleh berbuat demikian sekarang.

Bagaimana nak daftar ahli Shaklee secara percuma?


Senang sangat. Kacang hijau je caranya.

Untuk dapatkan keahlian percuma anda terus buat belian produk Shaklee dengan 200uv. Cukup je 200 uv terus bayar dan dapat keahlian percuma. Bukan harganya rm200 tau. Tapi point barang ialah 200uv.

Okei saya bagi cadangan barang apa yang korang perlu beli dengan mudah untuk cukupkan 200uv. Iaitu vivix 2 botol.




Okei dengan belian 2 botol vivix, korang dah dapat :

- keahlian percuma
- cash bonus bulan depan rm30+
- free postage okey!
- masuk group yang exclusive gila!
- consultation of course lah percuma dan exclusive!
- lepas je buat belian 200uv tu korang dah boleh beli macam-macam produk lepas tu dengan harga ahli yang sangat-sangat lah murah.
- kalau rasa nak join buat bisnes saya sangat alu-alukan. Sebab bisnes Shaklee bisnes yang takkan menyesal. Bisnes seumur hidup. Saya akan guide anda dan masukkan dalam group untuk bisnes, Wassap group untuk bisnes dan group Facebook untuk bisnes. Memang guide anda gila-gila lah..follow rapat punya!




- Dah boleh sihat tanpa rasa ragu-ragu lagi.
- boleh join Kelas Shaklee percuma dan berbayar. Setiap bulan ada Kelas tau! Percuma gitu!


Apa tunggu lagi? Cepat daftar ahli secara percuma..


1) Wassap/SMS kat saya taip 'nak daftar ahli Shaklee secara percuma' hantar ke 0135131481

Atau...


2. Wassap atau SMS santai-santai jer... Cakap saya nak jadi ahli Shaklee percuma. Nak no akaun boleh? Gitu...



Okei...Wassap saya tau...saya tunggu ni....


Haniza
0135131481
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments