Cara Sembuhkan Kanser Payudara Daripada Merebak Ke Bahagian Lain

13:41

Assalamualaikum....


Kanser ialah pembunuh senyap manusia. Selalunya tak ada langsung simptom-simptom kanser tetapi apabila tiba-tiba jatuh sakit, terus detect kanser. Selalunya bila dapat kesan kanser ni dah tahap merbahaya, tahap 2, 3 atau 4. Masa inilah kita jadi stress dan susah hati.





Sumber : Google




Kanser tahap 4 ni pula adalah tahap terakhir sama ada akan hidup atau mati. 50-50 lah.

Banyak jenis kanser di dunia ni.


Kat Malaysia, kanser yang paling popular ialah kanser payudara. Kanser payudaralah paling popular dikalangan wanita.


Kanser terjadi apabila terdapat sel di dalam badan yang rosak dan duplicate dirinya sendiri tanpa kawalan.

Sel yang sihat kebiasaanya akan mati dengan membunuh dirinya sendiri dalam proses yang dinamakan apoptosis atau juga dikenali sebagai Programmed Cell Death (PCD). Proses ini berlaku selang beberapa hari dan penting supaya sel baru dapat dibentuk dan sel rosak dapat dibuang.


Proses apoptosis ini dikawal oleh signal-signal daripada sel itu sendiri atau daripada luar sel. Dalam kes kanser, signal untuk sel tersebut mematikan diri dan tidak dapat disampaikan kepada sel tersebut. Ini menyebabkan sel tersebut terus hidup dan sentiasa beranak.




Bagaimana vivix boleh mencegah kanser?





  • Resveratrol ialah salah satu daripada kmponen utama dalam vivix shaklee yang telah dirujuk lebih daripada 2,000 penerbitan penyelidikan termasuklah kajian yang dijalankan oleh Harvard University, National Institute Of Aging, National Cancer Institute dan banyak lagi..




  • Vivix membantu merawat kanser dengan membetulkan DNA sel yang rosak supaya signal sel dapat diproses dengan betul. Ini akan menyebabkan sel-sel rosak tu membunuh diri mereka sendiri melalui proses apoptosis,

  • Bila kita consume vivix shaklee setiap hari, sel-sel kanser akan semakin berkurangan dan akhirnya hilang. Dan yang tinggal ialah sel sihat. Tapi walaubagaimana pun, anda perlu terus consume sehingga betul-betul sembuh sepenuhnya.






Anda mungkin terkejut bila baca testimoni di bawah. Kerana mereka semua sudah bebas dari kanser payudara. Alhamdulillah...



Testimoni vivix membantu pesakit kanser payudara




















Cuba lah dengan vivix shaklee Insyaallah boleh membantu tuan dan puan untuk sembuh.... dan banyak jugak manfaat kesihatan apabila mengambil vivix shaklee ni..


Hubungi saya untuk dapatkan vivix shaklee,

Haniza
0135131481
ID: 1065866
EMAIL : umiadamfaris@gmail.com
FB/IG: Haniza Hani

You Might Also Like

0 comments