Cara Nak Jadi Ahli Shaklee Dan Daftar Ahli Secara Percuma

12:08


Assalamualaikum semua....

Hari ini saya nak ceritakan bagaimana caranya nak jadi ahli shaklee..







Alhamdulillah ramai pengguna yang rasa sangat berpuas hati dengan keberkesanan produk shaklee. Alhamdulillah dengan perkhidmatan konsultasi yang exclusive dan khidmat nasihat yang betul, telah memberi kepuasan di hati pengguna.


Ada yang terus mendaftar jadi ahli shaklee kerana sangat berpuas hati dan rasa nak terus menggunakan produk shaklee sebagai supplement mereka.


Pengguna yang bijak cakap,

"bila saya dah selesa dan berpuas hati, saya rasa nak daftar jadi ahli. Saya dapat beli produk seperti vivix shaklee setiap bulan dengan harga ahli, dan dapat beli set menyusu dengan harga ahli, set cantik... seronoknya!"



Bagaimana cara nak daftar jadi ahli shaklee?

Mula-mula bagitahu saya, yang tuan puan nak daftar jadi ahli. Yuran pendaftaran hanyalah RM68.90 seumur hidup. Dan postage membership kit ialah RM10.60. Totalnya ialah RM79.50.

Jika anda ingin mendaftar dan beli barang shaklee pun boleh, dan kalau nak daftar tapi tak nak beli pon tak pe. Dan kos penghantaran masih RM10.60.

Anda boleh membeli dengan ID anda dan terus membeli dengan harga ahli. Kalau anda cukup point, anda layak untuk dapat cash bnus bulan depan.


Bagaimana cara nak daftar ahli shaklee secara percuma?


Sekiranya nak dapat percuma keahlian, anda perlulah membeli barangan shaklee sampai 200uv point. Pembelian ini dalam 1 resit. Cukup je point 200uv ni anda boleh terus mendaftar jadi ahli shaklee. 

Dan pada bulan hadapan, anda akan dapay cash yang akan dimasukkan dalam akaun sebanyak RM35.00. Jimat sangat kan!



Cara nak beli barang bila dah jadi ahli shaklee?

Senang sahaja. 

Semua pembelian boleh melalui online. Tak perlu bersusah payah ke branch shaklee. Dengan pembelian melalui online, dah save bajet minyak anda untuk ke branch dan save energy untuk usung produk hehe.. cuma tunggu depan rumah jer.

bila dah place order barangan akan sampai depan pintu anda dalam masa 2 atau 3 hari. 

Tapi kalau dah daftar dengan saya, nak saya order kan pon tak de masalah....




shaklee2u.com





Perlukah saya promote produk kalau saya jadi ahli?


Eh tak perlu, kalau anda hanya nak makan sendiri, tak perlu promote. Tapi kalau ada kawan-kawan di sekitar anda bertanya mengapa kulit muka tiba-tiba jadi glowing, kongsikan lah dengan dia. Mana tahu kawan anda tu tiba-tiba rasa nak kulit muka macam anda dan nak beli produk shaklee.





Okay lah... 

Hubungi saya jika anda berminat untuk dapatkan produk dan jadi ahli shaklee.

Pengedar Shaklee Malaysia

Haniza
0135131481
ID: 1065866




You Might Also Like

2 comments

  1. Saya memang makan shaklee.
    Vivix setiap hari

    ReplyDelete
  2. Saya memang makan shaklee.
    Vivix setiap hari

    ReplyDelete