Atasi Masalah Keputihan Dengan Alfalfa Shaklee

11:41



Alfalfa merupakan supplement wajib yang perlu di ambil oleh golongan wanita yang ada masalah keputihan.

Saya nak ingatkan kaum hawa... jika masalah keputihan ni berlarutan dan kita tidak menanganinya, ia akan berlarutan sehingga menjejaskan kesuburan kita.

Alfalfa juga bagus untuk kesuburan para suami. Suami pun boleh consume bersama untuk meningkatkan stamina.

Saya dan suami juga ambil alfalfa ni. dan bila kami rasa yang banyak perubahan bila ambil alfalfa sebanyak 10 bijik setiap pagi, kami rasa kebaikan ini patut di kongsi bersama.




ALFALFA COMPLEX = 10 BIJI

Selain untuk merawat keputihan, Alfalfa juga mempunyai pelbagai manfaat lain. Mari saya kongsikan kebaikan dan manfaat alfalfa shaklee yang tiada tandingan dengan yang lain.

Manfaat alfalfa complex shaklee

  1.  Melegakan sakit-sakit sendi dan belakang. Saya rasai perubahannya. Kerana saya selalu rasa sakit-sakit sendi dan badan. Sejak consume alfalfa sakit sendi mula beransur hilang.
  2. Membantu menghilangkan kelesuan dan tekanan. 
  3. Memberi kelegaan semasa datang bulan. Saya sendiri, sejak consume alfalfa period datang setiap bulan tanpa skip pun. Tapi, kalau dah terskip tu mesti dah terlekat. hehe
  4. Membantu mengurangkan arthritis
  5. Membantu mengurangkan asthma dan lelah
  6. Membantu mencuci usus untuk membuang toksin dalam badan
  7. Membantu membuang angin untuk mereka yang perut selalu berangin
  8. Membantu merawat kencing kotor dan mencuci buah pinggang
  9. Meneutralkan asid dalam badan
  10. Membantu masalah keputihan pada wanita
  11. Membesarkan dan menegangkan payudara
  12. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
  13. Memulihkan urat selepas bersalin
  14. Milkbooster untuk para ibu yang menyusukan bayi
  15. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  16. Meningkatkan stamina untuk para lelaki 
  17. Membantu melegakan sembelit
  18. Menyingkirkan lemak dan kolestrol
  19. Mengurangkan alergik / alahan 
  20. Mengurangkan eczema
  21. Mencuci hati, darah dan usus

Saya bersyukur sangat, sejak 3 tahun ambil ALFALFA SHAKLEE, kesihatan kami suami isteri sentiasa terjaga.

Jika anda sedang mencari cara untuk mengatasi masalah keputihan anda, cubalah alfalfa ni. Sebab bukan sahaja masalah keputihan hilang, kegatalan pun sekali hilang. Dan yang paling penting, miss v jadi lebih ketat.... (suka tak?)


Bulan ni, promosi alfalfa saiz L. 

BELI 3 BOTOL DAPAT PERCUMA 1 BOTOL....

So far yang dah beli yang promosi ni berpuas hati sangat!!! Dan yang saya terkejut, ada yang cakap saya nak repeat lagi order untuk hujung bulan ni...


sikit ke kandungan dalam botol tu sampai nak repeat order hujung bulan???

tak! serius ada 700 biji dalam botol ni...




Testimoni pengguna Alfalfa Shaklee



















WASSAP HANIZA YE....

Pengedar Shaklee Klang


Haniza
0135131481
ID; 1065866

You Might Also Like

0 comments