Cara Menghilangkan Bekas Jerawat Agar Wajah Kembali Puteh Gebu

08:16



Assalamualaikum puan-puan dan tuan-tuan gojes!







Lately ni ramai yang pm nak cari set kecantikkan shaklee. Dorang ada  masalah jerawat yang menghantui diri mereka. Hantu betul jerawat itu. Dorang cakap makin lama, makin banyak pulak jerawat tumbuh dengan subur!


Ada yang, jerawat dah hilang, tetapi parut dan bekasnya tak hilang-hilang!!!

dan pertanyaan mereka biasalah....

"kak...muka ada jerawat, dah jerawat yang dah kecut tu tinggal bekas!!! tolong saya!!"

ha....gitu lah ayat beliau tau masa call saya hari tu...

Okay tak yah nak berleter panjang, meh saya cerita kan macam mana nak hilangkan parut jerawat.

Kalau nak tahu cara nak hilangkan jerawat, boleh click sini




To be honest, kalau kita ambik set cantik shaklee ni memang jerawat dan parut jerawat akan hilang dengan cepat. Pakej la katakan...


Nak cepat sokmo kita ni. Jadi amalkan je terus set cantik shaklee.

Set cantik shaklee ni ada ESP, VITAMIN E DAN VITAMIN C.







Kalau ada jerawat atau parut, jerawat akan kecut dengan cepat dan masalah jeragat dan parut jerawat pun boleh hilang dengan cepat.


Saya ikhlas tunjukkan testimoni set cantik shaklee....




























Best ke best testimoni ni???


Hubungi saya kalau anda nak cepat-cepat parut jerawat dan jerawat korang hilang.


Pengedar Shaklee Malaysia,


Haniza


0135131481



penghantaran shaklee seluruh Malaysia, Sabah Serawak, Indonesia dan Brunei...


nak saya cod?

boleh sangat... tapi charge cod ialah RM10.00




kawasan cod shaklee:

cod shaklee klang
cod shaklee teluk panglima garang
cod shaklee banting
cod shaklee bandar botanic
cod shaklee bukit tinggi klang
cod shaklee pendamar
cod shaklee sri andalas
cod shaklee sijangkang
cod shaklee kuala langat
cod shaklee bandar saujana putra
cod shaklee puchong
cod shaklee putrajaya





You Might Also Like

0 comments