Cara Merawat Demam Tanpa makan Ubat

12:21

Banyak cara boleh di lakukan untuk merawat demam. Banyak alternatif yang boleh di gunakan untuk merawatnya tanpa makan ubat.

Kita juga perlu tahu tanda-tanda awal jika berlaku demam seperti badan panas, selsema atau sakit badan. Hal ini supaya kita sentiasa bersedia mencegahnya jika benar-benar demam.




Petua orang dulu-dulu merawat demam dengan:


  • Halia
Halia boleh membantu merawat panas dalam badan dengan cara memasukkan halia dan perahan limau kedalam air panas. Kemudian minum.

  • Ikan
Sangat kaya dengan protein. Seperti tuna, salmon dan ikan kembung sangat kaya dengan omega 3 yang boleh menggelakkan keradangan. Kita perlu menggelakkan masalah keradangan ini, jika tidak, kita akan mengalami keradangan kronik.

  • Bawang Puteh
Bawang puteh, berfungsi sebagai antibodi semula jadi yang sangat bagus untuk melawan jangkitan. Lebih baik dimakan mentah. Sebab sangat baik sebagai antivirus badan
. ^_^

Petua dengan supplement Shaklee : 

Mencegahnya dengan Nutriferon Shakle.

Nutriferon ini mengukuhkan iminisasi dalam masa tiga hari. Kajian menunjukkan, ua adalah satu-satunya interferon semula jadi di dunia. Kajian menunjukkan interferon mampu merangsang dan meningkatkan imunusasi dalam badan.




Hubungi,

Haniza
0135131481
umiadamfaris@gmail.com
ID 1065866


You Might Also Like

0 comments