Rawat period tidak teratur

12:50


Orang perempuan ni, semua kena jaga... Dari hujung rambut, terusss ke hujung kaki. Semua kena perfect. Dalam dan luar semua mesti di jaga dengan baik. Saya pun macam tu, sebab saya nak yang terbaik untuk diri saya... Nanti kalau suami tengok isteri dia mengancam mesti x cari lain. Kat opis pun x senang duduk.

Ada satu masalah perempuan yang paling  di bimbangi sekali. Iaitu masalah period atau datang bulan dia. Masa di Universiti dulu, ada seorang kawan saya, dia cakap dia selalu period. Boleh di katakan setiap hari. Solat x???Wallahualammmm....

Adik saya yang perempuan tu, setiap bulan senggugut. Kesian saya tengok. Sampai pernah raya pertama orang dok syok-syok raya dia dok terbaring sakit perut. Saya pulak, kalau bulan tu datang period lambat atau x datang, saya mesti nak mengamuk atau xde mood nak bercakap dengan orang.

Bagaimana SHAKLEE membantu saya dan adik saya???

Cara merawat period tak teratur adalah dengan mengambil beberapa suppliment SHAKLEE seperti:

GLA

Sangat baik membantu menyeimbangkan semula hormon wanita. Membantu mengecutkan cyst kalau ada cyst.

B COMPLEX

Merangsang hormon serotonin, iaitu membantu kita untuk berasa tenang dan gembira. Seterusnya membantu menghilangkan hormon cortisol.

VIVIX

Vivix ni sebagai Anti oksidan yang baik untuk menghapuskan radikal bebas yang menjadi penyebab hormon kita tak stabil dan mempengaruhi kitaran period kita.



Jom order dengan saya....

Mudah sahaja,
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 1065866

FB: Haniza Hani / Hots Suppliment Umi Adam
Mail :
umiadamfaris@gmail.com
call/sms 013-5131481 / 017-9119260

You Might Also Like

0 comments