Rawat mata dengan CorotoMax

10:13

Salam,

Pagi yang mulia dan di rahmati ini... Jom lah kita panjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana dengan izinnya kita masih berada di muka bumi ini...
Pagi ini, sy nak cerita kan tentang CorotoMax. Hebatnya CorotoMax ni. Apa kehebatannya??

Harga RM74 sahaja...


Hebatnya CorotoMax merawat mata


CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.


Karotenoid Tingkatkan Penglihatan

Perkaitan antara pengurangan masalah mata dengan pengambilan karotenoid adalah sangat jelas dan dah banyak dibuktikan dengan kajian saintifik. Karotenoid seperti alpha carotene, beta carotene, lycopene, astaxanthin, lutein dan zeaxanthin adalah agen antioksidan hebat yang bukan saja sangat bagus untuk sel, kulit, kanser, sistem imun tetapi juga MATA!


Macam Mana Karotenoid Bertindak?

1. Karotenoid membantu menggantikan nutrien-nutrien penting yang diperlukan oleh mata dan membantu mata menyingkirkan toksin-toksin yang yang memudaratkan mata.

2. Ia bertindak sebagai antioksidan yang mengurangkan tekanan pada mata yang boleh menyebabkan katarak yang boleh menjadi punca kepada kemerosotan makular apabila usia meningkat. 

3. Ia juga membantu mata menyesuaikan diri dengan penglihatan malam

4. Ia juga melindungi mata daripada bahaya sinaran ultra-violet.
Manfaat Utama CarotoMax Shaklee

Pengambilan CarotoMax secara konsisten dapat memberikan banyak manfaat terhadap kesihatan. Antaranya ialah:

1.  Lebih Selamat Dari Vitamin A – Penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu Vitamin A. Didapati juga pengambilan berlebihan Vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Walaubagaimanapun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursor Vitamin A, dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan.

2. Mempertingkatkan Penglihatan – Ia menghasilkan ‘ungu visual’ yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan didalam gelap, Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti, nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophtalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung gitam di mata.

3. Meredakan Penyakit Kulit – Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustules, scabies, akne, ulser kulit.

4. Melindungi Epithelial – Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.

5. Melawan Kanser Dan Oksidasi – Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

6. Menghalang Infeksi – Merangsang enzim pembunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru: batuk, hepatitis, asthma, flu dan selsema.

7. Menggalakkan Perkembangan Normal Dan sihat – Merangsang Perkembangan kanak-kanak/ remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduktif. Juga penghasilan sperma yang sihat.
Mengapa CarotoMax Bagus Untuk Anda?

Kerana Ia mengandungi fitokimia semulajadi penting untuk mata, kulit dan membran mukosa.

1. Alpha Carotene – Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.

2. Beta Carotene – Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka. Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.

3. Lycopene – Bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ. Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imun. Mengurangkan penyakit kelenjar prostat.

4. Astaxhanthin – Pigmen didalam alga dan fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon. Walaubagaimanapun, Shaklee menuai karotenoid astaxhantin dari mikroalga laut, sumber yang poten dan tulen. Melindungi kerosakan oksidasi kolestrol LDL.

5. Lutein – Menyekat katarak, AMD (age related muscular disease/ penyakit makular berkaitan umur), glaukoma.

6. Zeaxhanthin – Melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya. Mengurangkan risiko kanser payudara, ovari, endometrial dan serviks.

Ha...skrg dah faham kan apa itu CorotoMax???
Jom rawat masalah mata anda sekarang...
Mudah sahaja,
ID: 1065866

FB: Haniza Hani / Hots Suppliment Umi Adam
Mail :
umiadamfaris@gmail.com

call/sms 013-5131481 / 017-9119260

You Might Also Like

0 comments