Makna Di sebalik nama blog...

14:33



Adam suka senyum...


Nama blog saya UMI ADAM FARIS... Bukan senang nak cari nama. Pening jugak sebab kena fikir dalam masa 1 hari. Saya cakap kat Kak Deeja nak cuba jual Shaklee, terus kak Deeja suruh belajar buat blog.

Blog tu saya belajar dekat group FB kumpulan hot ni. Mana lah nak reti buat. Ni pon belom susun, hi...banyak lagi kena buat untuk blog ni. Tengok video yang Kak Lyna buat tu lah... Kena buat gmail lah hahaha....

Mula-mula saya tengok video tu terus rasa nak terus buat jer. Tapi bukak balikla video tu buat 1 per 1...Rumah saya xde internet. Susah kan saya. Mula tu fikir macamne nak buat? Tanya suami dia cakap bulan 1 2014 kita masukkan. Saya pun oklah.

Dalam dok fikir macam-macam, baru saya teringat, ape nama blog ni??? Nak letak nama apa??? Fikir punya fikir xde jugak jawapan. Tanya suami dia x dapat bagi jawapan sebab dia kat opis. Sibuk memanjang.

Akhirnya tercetuslah UMI ADAM FARIS. Nama blog ni di ambil sempena nama anak saya Adam. Umi tu panggilan Adam kat saya. Faris tu nama suami saya. Ngam lah ada ketiga-tiga nama. Semuanya fikir sendiri.

Lepas buat tu, saya tanya suami ada x nama blog saya ni. Suami cakap xde. Aik asal xde pulak? Kan saya dah update..Rupanya....kena update everyday without miss... Kak Deeja cakap update setiap hari walaupun sekali. Tulislah pasal SHAKLEE dan apa-apa jer yang terlintas.

UMI ADAM FARIS ni unik sikit. Saya rasa ngam pulak ngan nama ni. Bukan ape rasa dekat jer. Dekat ngan suami dan anak. Adam ni anak sulung saya. Jadi kalau ada anak no 2, jangan lah kecik hati. Anak pertama memang banyak kelebihan pun. Anak no 2 beralah ye. hehe

Saya tanya suami pasal blog ni, dia ok jer. Sambil tu dia senyum hehe...Bila dah ada blog, kenalah update selalu sebab nanti senang google nak search... hehe... Syoklah jugak...

Dalam blog ni, sy menjual semuanya barangan SHAKLEE...kalau berminat nak order, pm la sy atau....

Mudah sahaja,
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 1065866

FB: Haniza Hani / Hots Suppliment Umi Adam
Mail :
umiadamfaris@gmail.com
call/sms 013-5131481 / 017-9119260

You Might Also Like

0 comments