Badan Sentiasa Cergas Semasa Berpantang, Rasa Macam Nak Mengandung Lagi...

12:02






Set Berpantang ni banyak sangat kat pasaran. Macam-macam pilihan ada. Macam saya, saya tak suka jamu, sebab panas. Saya tak boleh panas-panas, rimas hehe...

Ada orang suka yang tradisional dan suka perubatan cara kampung dan ada orang lebih suka cara moden. Tak kisahlah, asalkan yang kita ambil tu selamat untuk kita dan bayi kita.

Banyak sangat kat pasaran pilihan, tapi saya hanya memilih satu sahaja Insyaallah. Saya pilih yang ni sebab bila saya ambik, tenaga saya jadi luar biasa. Tapi, makan set berpantang shaklee ni, saya ada jugak amalkan yang tradisional seperti bertungku. Ya... mak saya disiplin sikit bab bertungku. Dan... mak saya sangat menyokong saya ambil set berpantang yang saya suka tu.

Set berpantang yang saya sangat-sangat suka ni ialah SET BERPANTANG SHAKLEE...

Bila makan set berpantang shaklee, saya rasa badan saya bebas dari letih, tak bermaya dan lesu. Saya kongsikan kelebihan set berpantang ini.


Kelebihan Set Berpantang Shaklee


1) Set Berpantang Shaklee membantu memulihkan tenaga ibu selepas bersalin.


  • Memang betul. Selalunya selepas jer bersalin, ibu-ibu rasa letih sangat dan tak bermaya. Kadang tu nak makan pun tak lalu lepas bersalin. Walaupun ibu dah di beri makanan yang berkhasiat sepanjang ibu berpantang, set berpantang ini membantu memberi tenaga segera kepada ibu berpantang.
  • Ibu jugak akan berasa cergas, sihat dan bertenaga seperti wanita yang tak bersalin dan aktif yang lain.

2) Set Berpantang Shaklee membantu memulihkan luka pembedahan dengan cepat

  • Semasa nak bersalin anak pertama, jika masih belum buka jalan, staff nurse akan gunting. Lepas gunting kalau tak betul cara duduk dan cara meneran, luka tu akan jadi lagi besar! 
  • Lepas bersalin nurse akan jahit. Jahitan tu memang kena jaga. Jadi set berpantang shaklee membantu memulihkan luka dengan cepat.
  • Kalau melahirkan anak secara pembedahan pun sama, luka akan cepat baik dengan Set Berpantang shaklee ni.

3) Membantu mengelakkan bayi dapat kuning atau jaundis

  • Bayi bila demam kuning, nampak sangat dia letih dan tak bermaya kan? Jadi set ni membantu anak dari tak kuning. Bukan bagi anak yang makan vitamin shaklee tu, tapi ibu lah yang makan.
  • Kan anak menyusu badan? Jadi bila ibu ambik set ni, anak akan dapat sama melalui susu ibu. Jadi makin kerap anak menyusu makin rendah bayi nak dapat kuning

4) Set Berpantang Shaklee membanyakkan susu badan

  • Susu banyak menjadi idaman semua ibu-ibu. Set Berpantang shaklee ni boleh di ambil sebaik sahaja ibu lepas bersalin. Kalau saya, lepas dorang masukkan ke wad, terus saya makan set berpantang shaklee. proses dorang pon lama jugak kan sebelum ke wad.
  • Bila ibu dah ada di wad, terus jer makan set berpantang ni. Susu ibu mula terhasil. Ibu jugak kena terus rangsang. Terus susukan anak.

5) Set Berpantang Shaklee mengelakkan bayi kembung perut

  • Bayi... kekadang kita tak makan benda berangin pun, perut dia kembung jugak. Jadi set berpantang yang kita dah beli ni boleh elakkan bayi kembung perut di samping perut bayi di bedung.

6) Set Berpantang Shaklee mengatasi sembelit semasa berpantang

  • Alhamdulillah... setakat ni belum lagi makan ubat sembelit semasa berpantang. Dengan set berpantang shaklee nak membuang sangat mudah. Yelah kita takut sembelit kan, teran-teran kang terputus pulak jahitan.

7) Set Berpantang Shaklee mengelak stress

  • Masa berpantang, ibu-ibu jadi stress dan meroyan. Ada ibu yang kalau terlebih penat tu mulalah... moody tak habis-habis... yelah... anak kita kan kadang nak berjaga malam lah... jadi set berpantang ni boleh mengelakkan kita dari stress dan royan.
  • Kajian menunjukkan b-complex dapat mengawal kemurungan dan stress ibu-ibu semasa berpantang. Jadi ibu akan jadi lebih tenang.

8) Set Berpantang Shaklee mengelak dari sakit pinggang, kejang kaki, lenguh-lenguh badan dan sakit belakang.



9) Set Berpantang Shaklee boleh meredakan rengat selepas bersalin

  • Rengat ni penyebabnya ialah darah kotor tak habis keluar semasa bersalin. Rasa rengat ni rasa macam nak bersalin lagi. Padahal baby dah keluar! tapi tak semua ibu-ibu kena.
  • Saya pun pernah, anak kedua. Ya Allah rasa macam nak bersalin. Tak boleh tidur langsung semalaman, nasib baiklah ada set berpantang ni. 

10) Set Berpantang Shaklee menjadikan kulit ibu dan anak menjadi cantik

  • Mestilah kita perempuan ni nak cantikkan walaupun masa berpantang. takkan nak kusam dan kusut. 
  • Inilah bonus ambik set berpantang shaklee. Berpantang, tapi masih lagi cantik dan berseri-seri.
  • Ibu berpantang ni kadang tu macam zombie kan haha

11) Set Berpantang shaklee membina semula darah merah yang banyak hilang semasa bersalin

  • semasa bersalin, ibu akan kehilangan banyak darah. Sebab tu ibu akan rasa letih dan kelihatan pucat lesi. 
  • Sepatutnya kita makan makanan yang seimbang semasa berpantang, makanan yang boleh menambahkan darah kita, bukannya asyik makan benda yang merapatkan dan keintiman.. patutnya kesihatan kita lebih di utamakan.
  • Set bersalin ini bukan sahaja digunakan untuk berpantang, malahan untuk menambahkan darah.

12) Set Berpantang shaklee boleh mengurangkan berat badan



13) Set Berpantang Shaklee mengelak dari gastrik



14) Set Berpantang Shaklee Menghilangkan strect



15) Harga Set Berpantang Shaklee

  • Harga set berpantang sangat berpatutan. Set berpantang shaklee boleh tahan sampai 4 bulan. Lebih dari cukup kan... berpantangkan hanya 44 hari :-)
  • Saya sangat-sangat syorkan anda memilikinya.
  • Asbab set berpantang ni... susu saya banyak, badan bertenaga dan masih menyusukan anak sepenuhnya walaupun anak sudah 2 tahun lebih.





Hubungi saya untuk dapatkan SET BERPANTANG SHAKLEE...



Pengedar Shaklee Anda,

Haniza
0135131481
ID: 1065866



You Might Also Like

3 comments

  1. kalau isteri saya mengandung boleh cuba la nie..

    ReplyDelete
  2. banyak kelebihan setberpatang shaklee ni..nti ada peluang bleh gunakan..

    ReplyDelete
  3. Sekarang bukan alasan lagi kalau orang cakap leceh la nak berpantang.. set shaklee ni dah terbaik dah...

    ReplyDelete