Tak Sangka Banyak Sangat Manfaat Set Menyusu Ni

22:08

Assalamualaikum...

Saya sendiri mengaku yang sejak saya guna dan amalkan set menyusu shaklee susu saya bukan saja banyak malahan perubahan 360 keatas diri saya.

Badan saya sentiasa bertenaga...

Tapi bukan sahaja saya yang mengakui kehebatannya... malahan terbukti dengan testimoni ni..

Testimoni set menyusu shaklee













Set menyusu shaklee 


● ESP SHAKLEE
● B- COMPLEX
● ALFALFA SHAKLEE
● VITAMIN C SHAKLEE
● OSTEMATRIX SHAKLEE
● OMEGA GUARD


Manfaat set menyusu shaklee

  • Susu banyak dan bertambah banyak dari hari ke hari
  • Bayi cepat kenyang jadi kita boleh buat kerja lain
  • Susu lebih pekat
  • Kulit bayi putih gebu
  • Imuniti ibu dan anak kuat
  • Alergik hilang
  • Memberi tenaga segera
  • Elakkan emosional
  • Elak gastrik
  • Elakkan sembelit
  • Sentiasa bertenaga walaupun selalu tak cukup tidur
  • Ketatkan miss v ibu
  • Hilangkan kegatalan dan keputihan hilang
  • Menurunkan berat badan
  • Meningkatkan metabolisme
  • Mencantikkan kulit
  • Jerawat dan jeragat cepat hilang
  • Boleh mengelak stress

Rasa macam tak sangkakan.. padahal nak menyusu anak jer... 1 badan berubah.. dari kusam ke tak kusam..


Order jer set menyusu shaklee ni supaya kita dan bayi pun sihat.. susu pun banyak ♡♡♡♡


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Order sini...

WASAP SAYA ♡♡♡

Pengedar shaklee anda, 
Haniza
0135131481


You Might Also Like

0 comments