Stop Minum ESP, Tak Sedap!!!

23:34


Best sangat ke minum ESP ni?

Pada mulanya saya tertanya-tanya, kenapa semua orang Malaysia begitu gilakan ESP Shaklee... dalam dok baca dorang update status kat fb pasal esp ni, saya pon pergi beli setin.

wekkk tak sedap langsung!!! rasanya tak sedap... baik beli soya kat pasar tu. manis sikit.

Ya.. kan saya dah cakap, ESP ni rasanya pure soya. tak ada langsung campurang gula ka apa ka... kalau nak rasa manis boleh pegi beli kat pasar malam. rasa pun manis.

Tapi, berbeza tau soya ESP ni.  ni tengok testimoni yang best ni. mesti korang pelik ishkkk betul ke ni???



cantikkan??? kalau korang rasa ni camera 360 tu memang silap besar tau... eh lupa pulak pasal ketaksedapan esp hehe

ESP ni dulu saya suka campur-campur dengan minuman kegemaran saya. antaranya susu, sunquid, milo, oat, lemon, anggur, horlicks, pernah jugak buat iceblended hehe

sedap... try ni 3 sudu esp + ice + orange = sedap sampai terangkat!!!

tapi kalau peberet air korang kopi ngan nescafe jangan sesuka campur pulak... k..


Tapi tu dulu... bila saya rasa esp ni banyak sangat manfaat, saya mula rasa macam, baik saya minum esp sahaja. tak delah teruk sangat rasanya... dan mula rasa esp sedap diminum begitu sahaja...

Tengok dorang yang minum... cantik-cantik kan kulit dorang??














ada lagi satu resepi esp ni yang saya suka...

esp 3 sudu + jus honeydew ais... perghhhh!!! merecikkk haha....


eh dahlah... nak tido dah... selamat malam...

tapi sebelum tu...

korang yang belum dapatkan promosi bulan sept 2016 ni jangan ketinggalan membelinya...





Hubungi saya untuk dapatkan ESP Shaklee, & Vitamin C promo & Set Kecantikkan Shaklee yang supperb..

Pengedar Shaklee Anda,
Haniza
0135131481



You Might Also Like

2 comments

  1. wah ...mantap ni produknya ...cara pesannya bagaimana mbak ??? kalau ke Indonesia bisa tidak ya ???

    ReplyDelete