Pengedar Shaklee Selangor

11:02

Salam semua...

Nama saya haniza...



Saya pengedar Shaklee Selangor... Saya jual Shaklee ni baru lagi. Baru 3 tahun. Masih baby lagi.

Saya sekeluarga pengguna tegar Shaklee. Setakat dalam 3 tahun kami sekeluarga sihat tanpa bantuan ubat.

Produk Shaklee pertama yang saya Cuba ialah ESP SHAKLEE dan ALFALFA SHAKLEE... Pada mulanya saya ambil keduanya kerana ingin banyakkan susu badan dan untuk tenaga saya. Sebab saya selalu letih masa kat opis. Letih jaga anak. Sampai berat badan turun masa tu.

Lepas saya cuba, badan bertenaga luar biasa. Susu banyak dari sebelumnya. Banyak sampai peti ais kat rumah ni penuh. Sampai suami pening tak tahu nak letak mana bahan mentah.

Selain susu banyak, saya jugak mendapat faedah lain:

- badan bertenaga
- kulit jadi puteh dan gebu
- anjalkan kulit saya
- jerawat jarang tumbuh.
- kulit bayi gebu
- bayi yang menyusu jarang dapat penyakit. Demam..selsema..batuk..
- mengurangkan keputihan
- mengetatkan miss v
- memutihkan bahagian yang hitam
- memulihkan parut
- memulihkan jeragat dan jerawat
- kurus tanpa bersenam
- perut selalu kenyang
- susu badan banyan sangat
- susu badan pekat dan anak cepat kenyang
- selulit hilang
- alahan hilang
- alergi kurang dan beransur hilang
- parut bekas garu semasa mengandung hilang
- dapat menyusu dan mengandung anak kedua..susu tetap banyak

Saya tinggal di Sijangkang Batu 8. Selalu saya COD barang je Teluk panglima garang, klang, Banting, Bukit Tinggi, Bandar Saujana Putra, Shah Alam,Taman Perwira, Sijangkang, Kuala langat dan bandar. Botanic Klang.

Bila saya cod..saya boleh jumpa customer saya.. Dapat face to face best kan.

Kalau nak cuba supplement pertama yang saya cuba bolehlah order ye. Kalau nak saya COD pon boleh. Tapi kawasan yang berdekatan dengan area dia atas ye...

Supplement pertama yang saya Cuba tu betul-betul banyakkan susu saya. Tapi korang kena lah Pam dan menyusu dengan kerap. Dan jaga supply vs demands ye..

Pengedar Shaklee Anda,
Haniza
0135131481

You Might Also Like

0 comments