Tips Penyusuan - Anak Demam, Tapi Ibu Tak Nak Bagi Ubat Sebab Nak Baik Secara Semula Jadi

10:06

Salam

Hari ini saya hendak berkongsi tentang perihal Doktor Ammar Zafran saya yang tiba-tiba sahaja demam.

Orang sekeliling sibuk menyuruh makan ubat yang terkenal dengan cepat baik. Ya betul!

Di sebabkan doktor saya ni demam malam, jadi bila dia terjaga dari tidur merengek terus. Tiba-tiba dia muntah. Saya cuma harap dia demam nak tumbuh gigi lagi sebab gusi dah nampak keluar.

Saya tak bagi pun ubat, cuma saya menyusukan dia dengan kerap sekerapnya. Susu ibu kan perlindung untuk imunisasi baby.

Selain dari itu, saya juga menelan Omega Guard dan Vitamin C supaya antibodi saya juga cukup kuat untuk melawan demam anak tu. 

Emm maksudnya macam ni, apa yang kita makan tu, anak pun dapat jugak. Jadi ambillah makanan berkhasiat supaya anak menyusu dapat khasiat yang sama. Boleh macam tu?

Ingat nak masuk pejabat lambat or emergency leave sebab doktor saya demam, tapi di sebabkan dah kebah, saya keluarlah bekerja. Dah ingatkan pengasuh kalau dia demam tolong call saya.

Harga Omega Guard ni cuma RM136.00 dan Sustained Release Vita-C Plus RM92.50

Order dengan saya kalau mak-mak semua nak anak baik demam tanpa ubat.


Hubungi Saya:

Haniza

0135131481 (wassap/sms/call) 

You Might Also Like

0 comments