Cara Nak Pekatkan Susu Sebab Susu Cair

10:31

Rare nya tajuk hua hua hua

Sebenarnya saya suka tengok susu saya yang putih melepak bila lepas pam. hahaha yang tu memang peel ku yang tak boleh di ubah.

Ada lagi peel saya yang saya tak boleh ubah sejak jadi mak budak ni.

1) saya suka betul pam susu sebelum bagi anak saya isap

2) saya akan pam lepas anak saya isap selama 5 minit kedua-dua belah

3) saya akan pam selama 2 jam sekali

oh tak cukup dengan itu. Ada lagi peel ku..

4) saya suka minum oat+kurma+esp+nestume. hehe

carilah kurma kat kedai runcit. actually susah jugak nak cari kurma.sebab masa bulan puasa jer ada banyak kedai bukak. oat dan nestume tu memangla mudah nak cari. ada orang cakap makan nestume sama macam makan dedak. dorang pernah makan ke dedak tu? hahaha peduli ape den...
Dan yang paling mudah nak cari, ESP Shaklee.

Kat mana nak cari? Kat saya ye. kalau rasa nak susu pekat hubungi saya segera.

Haniza
1065866
0135131481

You Might Also Like

0 comments