Bagaimana Hendak Memutihkan Kulit Sebab Selalu di Ejek Kulit Hitam

10:16

Banyak produk memutihkan kulit sekarang di jual di pasaran. Orang zaman sekarang pulak sibuk nak jadi putih hehe.. jangan marah haaa...

Saya jugak nak putih, adalah caranya tersendiri.

Saya ambil ESP shaklee dan Vitamin C.

Sebenarnya ESP ni sangat penting untuk saya selain ianya mengenyangkan, ia jugak memutihkan bahagian kulit saya yang hitam. Contohnya di bahagian ketiak atau tengkuk.Selain itu menghilangkan parut gatal-gatal saya masa mengandung dulu. huhu

Vitamin C juga saya ambil sebab saya nak kekalkan kecantikan dalaman dan luaran saya. cewahh hehe eh bagus untuk imunisasi saya jugak tau hehe..

Nak cuba ESP dan Vitamin C? Harganya cuma RM150.00 untuk ESP dan RM92.50. Harga ni dah termasuk GST ye 😁

Hubungi saya:

Haniza
0135131481 (wassap/sms/call)
ID:1065866

You Might Also Like

0 comments