Produk Shaklee Ada Racun

06:10

Pertama sekali, salam buat semua. Dah lama tak update blog ni. Saya sibuk sikit di tambah dengan nak menyesuaikan diri dengan si kecil saya Dr Ammar.
Heboh dan kecoh bila beli shaklee badan jadi sakit-sakit, ada yang cirit birit, ada yang muntah, ada yang sakit dulu datang kembali, ada pening, dan macam-macam lagi. Bila datangnya sakit begini, mulalah cakap yang produk shaklee ada racun, sebab buat mereka yang sakit bertambah sakit.
Baiklah biar saya terangkan.
Bila kita dapat penyakit, contohnya migrain. Tiba-tiba kita cirit birit telan pill shaklee. Kita terus berhenti dan tak nak makan dah. Padahal yang rugi sape? Kita sebab bukannya singgit dua ye, ada yang beratus produknya. Tapi kita terus stop.
Sebenarnya, kita mengalami healing crisis atau krisis penyembuhan.
Jom bacanya disini PROSES PENYEMBUHAN .
Kalau dulu kita pernah sakit buah pinggang, dan penyakit tu datang bila kita telan pill untuk penyakit lain. Tak pe, teruskan telan, dan jangan berhenti sebab awak semua mengalami proses penyembuhan.
Dan jangan risau ye, kalaulah ada racun dalam produk shaklee macam mana boleh teguh sejak tahun 1915? Dah nak dekat 100 tahun tu.
Lagi pula produk shaklee ada kelulusan KKM  dan halal dari JAKIM.
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan order. Wassap 0135131481
ID 1065866
SID TERBAIK ANDA
p/s jangan cepat melatah.
Tetiba jer kuar gambar cinta hati ku VIVIX. Jom try
^_^

You Might Also Like

0 comments