Hamil Dan Menyusu

14:45

Ada orang cakap, masa mengandung tidak boleh bagi susu pada abangnya. Maksudnya saya tak boleh bagi Adam menyusu.
Ada orang kata:
Anak yang menyusu tu tak isap susu, tapi isap darah ^_^
Tak boleh sebab nanti tumbesaran anak terbantut.
Semuanya tak benar berlaka. Sedangkan kita boleh susukan anak selagi tidak menyusahkan kita.
Oh ada peristiwa lucu saat akhir saya hendak melahirkan Ammar ^_^ nanti saya ceritakan.
Sekarang saya nak share vitamin yang saya consume setiap bulan sepanjang hamil.
Tentulah set hamil shaklee.
Oh jom baca sini untuk hamil peringkat pertama dan kedua.
Kadang-kadang saya terlupa nak makan vitamin. Hehe.. syukur Alhamdulillah, saya sihat sepanjang hamil dan tiada  masalah langsung semasa hamil. Baby dalam kandungan pun sihat sahaja.
Tapi... ada satu vitamin yang saya consume, setiap hari makan dan tak pernah culas. Vitamin apa? Tentunya ESP shaklee.
Sebab tu berat badan saya hado hado je naik. Hehe.. Oh, sekarang tengah berusaha untuk turunkan lagi berat badan di samping penuhkan susu dalam peti ais hehe..
Kalau berminat nak sihat dan cantik serta havoc macam saya. Hubungi saya :
Haniza
Wassap/call/sms 0135131481
ID 1065866
SID TERBAIK ANDA

You Might Also Like

0 comments