Minum Performance Drink Masa Berpantang? Kelasss Kau Hani!

02:19

 
 
Episod kisah saya kali ini berkaitan dengan tenaga. Saya baru sahaja lepas pantang. Ngam-ngam raya habis pantang. Syukurlah saya berpeluang menyambut hari raya. Jadi tidaklah saya duduk melepek je kat rumah kalau masih berpantang.
 
Orang berpantang ni tenaganya bukan macam orang biasa. Nak berjalan pun belum boleh jauh-jauh. Alkisah, rumah mak saya ni sangatlah luas. Seluas padang bola gamaknya. Bilik saya dengan dapur punyalah jauh.
 
Kadang tu saya malas nak pergi dapur untuk makan sebab jauh. Dapur hujung sana, bilik ujung sini.
Penat oo untuk orang yang berpantang.
 
Nak tahu apa rahsia saya masa berpantang ni? Tentunya saya ambil performance drinks. Uii rasa orennya. Di campur pulak dengan meal shakes dan ESP. wow... bertenaga je. Sebab tu saya tak kisah berjaga malam masa berpantang, padahal baby Ammar kadang-kadang je bangun malam-malam, tu pun untuk menyusu.
 
Syukurlah semasa berpantang saya bertenaga dan tak cepat penat. Hi..memang penat kot melayan anak saya si Adam lagi. Tapi... dengan performance drink, bertenaga je. Kuat dan sihat. Susu pun banyak. Ya Allah bersyukur sangat!
 
Kalau new born mommy nak sentiasa bertenaga macam saya semasa berpantang. Jom hubungi saya segera.
 
Haniza
Wassap/call/sms 0135131481
ID 1065866
SID TERBAIK ANDA
 
P/S : Kalau nak COD pon bole. Eh nak call mintak nasihat pon boleh. Saya suka gila cakap pasal penyusuan ni ^_^

You Might Also Like

0 comments