Modal Untuk Berniaga

11:27

Salam ukhuwah,
 
Bulan Ogos. Bulan baru semangat pun kenalah baru. Hati kena kental, sabar mesti banyak, ilmu kena cari.
 
Ramai orang cakap, berniaga MLM ni modal kena ada banyak, dan kena kental sebab kena kita perlu berjumpa ramai orang supaya jualan kita meningkat.
 
Saya juga berusaha meningkatkan jualan saya dalam perniagaan MLM ini. Perniagaan yang saya jalankan tidak memerlukan modal yang terlalu besar. Malahan saya tidak pernah berjumpa dengan pelanggan saya walaupun sekali.
 
Hanya RM65.
 
Sebenarnya bukanlah modal, ia hanya yuran keahlian seumur hidup yang perlu dibayar oleh ke semua ahli.
 
Tak perlu modal langsung dan hanya perlu idea-idea yang menarik untuk banyakkan jualan. Cara hendak berniaga pun dengan cara online.
 
Hubungi saya untuk keterangan lanjut
.
Haniza
0135131481 (wassap/cll/sms)
ID 1065866
SID TERBAIK ANDA

You Might Also Like

0 comments